Beste Tweakers gebruikers,
Aangezien mijn pc nu de 5 jaar aantikt en hij wat issues begint te krijgen wil ik hem toch gaan upgraden. Mijn oude is een AMD 8320 Black met een ASRock 970 Pro3 R2.0 Mobo. 8G RAM. Waar ik nu voornamelijk tegenaan loop is dat ik niet mijn GPU volledig kan benutten omdat het Mobo hem niet helemaal slikt. Een vervangen van het Mobo zou kunnen, maar dan wil ik ook RAM vervangen omdat ik naar 16G wil. Dan dacht ik, waarom niet meteen de CPU ook inclusief wat koeling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Denk aan spellen als Ghost Recon Wildlands en The Division 1 en 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 600 euro. Inbouwen ect doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G
Cooler Master N300 (Closed)
Cooler Master B500
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg RAM en CPU snelheid zou mijn wens zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als ik toch neig naar een merk is het MSI, maar verder niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn oude pc klinkt inmiddels als een straaljager. Vrij irritant. Dus een stiller systeem zou erg fijn zijn. Maar dat heb ik denk ik opgelost door de MasterLiquid 120 Lite en 2x een Scythe Slip Stream SY1225SL12L te plaatsen
Ga je overklokken?
Ik was niet vanplan te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Misschien ergens een betere keuze, ik heb nu 5 jaar terug mijn laatste systeem gemaakt en ben er een beetje uit.
Alvast bedankt.
Mvg, Paul
Aangezien mijn pc nu de 5 jaar aantikt en hij wat issues begint te krijgen wil ik hem toch gaan upgraden. Mijn oude is een AMD 8320 Black met een ASRock 970 Pro3 R2.0 Mobo. 8G RAM. Waar ik nu voornamelijk tegenaan loop is dat ik niet mijn GPU volledig kan benutten omdat het Mobo hem niet helemaal slikt. Een vervangen van het Mobo zou kunnen, maar dan wil ik ook RAM vervangen omdat ik naar 16G wil. Dan dacht ik, waarom niet meteen de CPU ook inclusief wat koeling.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Denk aan spellen als Ghost Recon Wildlands en The Division 1 en 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 600 euro. Inbouwen ect doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G
Cooler Master N300 (Closed)
Cooler Master B500
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg RAM en CPU snelheid zou mijn wens zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als ik toch neig naar een merk is het MSI, maar verder niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn oude pc klinkt inmiddels als een straaljager. Vrij irritant. Dus een stiller systeem zou erg fijn zijn. Maar dat heb ik denk ik opgelost door de MasterLiquid 120 Lite en 2x een Scythe Slip Stream SY1225SL12L te plaatsen
Ga je overklokken?
Ik was niet vanplan te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Misschien ergens een betere keuze, ik heb nu 5 jaar terug mijn laatste systeem gemaakt en ben er een beetje uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 155,- | € 155,- |
| 1 | MSI B450 Gaming Plus | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | Cooler Master MasterLiquid Lite 120 | € 41,49 | € 41,49 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 161,95 | € 161,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 80,90 | € 80,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 540,83 | |
Alvast bedankt.
Mvg, Paul
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |