Binnenkort vertrekken mijn vrouw en ik voor een aantal weken naar de USA en Canada. We hebben in de US een auto van Hertz en in Canada via SunnyCars. Beide goede ervaringen en reeds vaker mee geboekt.
Ik zie alleen wat betreft de tolwegen 't bos niet meer. We gaan ongeveer het volgende rijden:
- AMS
- SFO (GG brug op en neer)
- Stukje kustlijn
- Fresno (was eerst Yosemite, maar helaas door de brand een plan B opgesteld).
- Sierra National Forest, Kings Canyon en Sequoia
- Las Vegas
- Grand Canyon
- Zion
- Salt Lake City
- Yellow Stone
- Salt Lake City
- Calgary
- Banff / Jasper
- AMS.
Nu lees ik zaken over het huren van een SlatePass, FasTrak e.d.
Er is ook nergens even een fatsoenlijk overzicht van tolwegen. We willen niet voor verrassingen staan, maar ook weer niet onnodig geld uit geven aan bijv 't huren van zo'n kastje terwijl je die maar 1 keer nodig hebt wellicht. Tevens lees ik zaken over Express Lanes. Op de lange afstanden (bijv. Zion - Salt Lake) willen we het liefst wel lekker door kunnen rijden en km's pakken.
Wat zijn jullie ervaringen met tolwegen, en hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Ik zie alleen wat betreft de tolwegen 't bos niet meer. We gaan ongeveer het volgende rijden:
- AMS
- SFO (GG brug op en neer)
- Stukje kustlijn
- Fresno (was eerst Yosemite, maar helaas door de brand een plan B opgesteld).
- Sierra National Forest, Kings Canyon en Sequoia
- Las Vegas
- Grand Canyon
- Zion
- Salt Lake City
- Yellow Stone
- Salt Lake City
- Calgary
- Banff / Jasper
- AMS.
Nu lees ik zaken over het huren van een SlatePass, FasTrak e.d.
Er is ook nergens even een fatsoenlijk overzicht van tolwegen. We willen niet voor verrassingen staan, maar ook weer niet onnodig geld uit geven aan bijv 't huren van zo'n kastje terwijl je die maar 1 keer nodig hebt wellicht. Tevens lees ik zaken over Express Lanes. Op de lange afstanden (bijv. Zion - Salt Lake) willen we het liefst wel lekker door kunnen rijden en km's pakken.
Wat zijn jullie ervaringen met tolwegen, en hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Professioneel Heftruck Syndroom