Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
als je een AGP-kaart hebt, kun je dat laten zie met pcilist (161kB), er staat bij of AGP-sidebanding ect. aan of uit staat, als je geen AGP hebt, kan het ook niet aan staan!
Joop Joop toch, ga je effe schamen... 
Wat ook een manier is om te kijken of het AGP of PCI is, is gewoon het bios pop-upje van je videokaart te bekijken als je je PC start...
Wat ook een manier is om te kijken of het AGP of PCI is, is gewoon het bios pop-upje van je videokaart te bekijken als je je PC start...
Verwijderd
Kijk, je kunt natuurlijk ook gewoon achterop de kast kijken. Als de kaart in het bovenste slot zit, en je hebt een p2/celery (dus iets met een agp mamaplank eronder), dan is het een agp kaart. Bovenste slot is altijd de agp. Anders is het pci 
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan
als er geen agp slot is, kan ook het bovenste slot pci zijn...
In windows ; properties of my computer. Tweede tabje (device manager), aanvinken 'view devices by connection', 'bios', 'PCI bus'.
Als je een PCI kaart hebt staat ie hier in het rijtje ,als je een AGP kaart hebt zie je hem staan onder 'xxx processor to AGP controller'
Als je een PCI kaart hebt staat ie hier in het rijtje ,als je een AGP kaart hebt zie je hem staan onder 'xxx processor to AGP controller'
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
OK Chemist, daarmee moet 't hem wel lukken! TNX
Overspeed
Overspeed
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
Als al het voorgaande niet werkte. kun je natuurlijk ook even kijken wat voor processor het is. pentium I is PCI en
>pentium II is AGP tenzij je zo stom bent om een AGP slot niet te benutten.
>pentium II is AGP tenzij je zo stom bent om een AGP slot niet te benutten.
Goh neelsjan, dus als ik een pentium 1 in bijv een p5a doe dan zou ik het AGP niet kunnen benutten??
AGP/PCI is alleen afhankelijk van de chipset op je mobo, niet de processor.
AGP/PCI is alleen afhankelijk van de chipset op je mobo, niet de processor.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Pagina: 1