Ik heb een eigen bedrijf, een iphone met icloud abonnement en een zakelijke creditcard. Tot nog toe betaalde ik mijn icloud abonnement via de creditcard. Nu heb ik echter mijn gezinsleden uitgenodigd om delen te nemen aan onze lokale "apple familie", om zo iedereen gebruik te kunnen laten maken van mijn icloudopslag en Apple Music (gezinsabonnement).
Nu loop ik er echter tegen aan dat mijn creditcard niet mer beschikbaar is als betaalmiddel. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de mogelijkheid dat andere op de creditcard aankopen doen. Nu heb ik "delen van aankopen" uitgeschakeld.
- Is het nu mogelijk dat anderen nog steeds aankopen doen op mijn kosten?
- Indien bovenstaande met nee wordt beantwoord, is er een mogelijkheid om alsnog weer een creditkaart als betaalmiddel in te stellen?
Nu loop ik er echter tegen aan dat mijn creditcard niet mer beschikbaar is als betaalmiddel. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de mogelijkheid dat andere op de creditcard aankopen doen. Nu heb ik "delen van aankopen" uitgeschakeld.
- Is het nu mogelijk dat anderen nog steeds aankopen doen op mijn kosten?
- Indien bovenstaande met nee wordt beantwoord, is er een mogelijkheid om alsnog weer een creditkaart als betaalmiddel in te stellen?