Beste lezers,
Ik als programmeur zit met een keuze probleem.
Het is namelijk weer tijd voor een nieuwe laptop.
En aangezien ik weiger om 3200 euro neer te leggen voor een macbook of een surfacebook viel mijn keuze op de xps serie.
Nu heb ik mijn keuze al verkleind naar 2 versies:
En op het moment van schrijven zit er 299 euro verschil tussen.
Ik staar voornamelijk +8 uur naar een editor op darkmode met een 2e scherm eraan.
En vaak heb ik veel achtergrond verlichting en zal ik snel reflecties op het scherm krijgen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben vaak onderweg maar meestal ben ik in de buurt van een stopcontact.
Het probleem
https://www.dell.com/nl-n...op/spd/xps-15-9570-laptop
Alternativen
Ben jij echt van mening dat er toch een betere laptop is, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor de moeite
Ik als programmeur zit met een keuze probleem.
Het is namelijk weer tijd voor een nieuwe laptop.
En aangezien ik weiger om 3200 euro neer te leggen voor een macbook of een surfacebook viel mijn keuze op de xps serie.
Nu heb ik mijn keuze al verkleind naar 2 versies:
- Dell xps 15 full hd met 512GB en 16GB geheugen
- Dell xps 15 4K met 512GB en 16GB geheugen
En op het moment van schrijven zit er 299 euro verschil tussen.
Ik staar voornamelijk +8 uur naar een editor op darkmode met een 2e scherm eraan.
En vaak heb ik veel achtergrond verlichting en zal ik snel reflecties op het scherm krijgen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben vaak onderweg maar meestal ben ik in de buurt van een stopcontact.
Het probleem
- Geld is niet het probleem, ik betaal graag die 300 euro meer als ik er voordeel uithaal.
Het gaat mij er meer om dat ik blij ben met het beeldscherm. - Waarschijnlijk gaat op de 4k versie windows toch op 150% en krijg ik niet meer ruimte op mijn desktop.
- Wel heb ik een oog voor detail en vind ik zelf de 4k versie er mooier uitzien.
- Maar door het kijken van meerder yt filmpjes ben ik er achter gekomen dat het full hd beeldscherm minder reflecteerd.
- Ik ben bang de verkeerde keuze te maken en 2 jaar lang spijt van deze laptop te hebben
- Geen enkele winkel in de buurt heeft deze laptop
https://www.dell.com/nl-n...op/spd/xps-15-9570-laptop
Alternativen
Ben jij echt van mening dat er toch een betere laptop is, dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor de moeite
[ Voor 3% gewijzigd door Yaron-l op 08-08-2018 00:48 ]