Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onvindbaar voor anderen op spotify

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Koomeinona
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11-08-2018
Hallo allemaal,
Klein probleempje op mijn spotify:

Ik heb een spotify family account (ben niet de hoofdgebruiker) en ben onvindbaar voor anderen als ze mijn gebruikersnaam ingeven op spotify...

Nu volg ik de hoofdgebruiker (in dit geval mijn vader) wel en als ze deze opzoeken en naar zijn “volgers” gaan, zien ze mijn naam staan en kunnen ze mij zonder verdere problemen volgen.

Is er een manier waarop ik wel gewoon gevonden kan worden of is dit niet mogelijk?
Ik heb spotify help al geprobeerd maar daar kunnen ze jammergenoeg geen antwoord geven.

Alvast bedankt voor de moeite!

Alle reacties

• M van Lent
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 19-11 17:14
Ik herken je probleem, bij mij is er precies hetzelfde. Is jouw spotify account ook niet gekoppeld met facebook?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True