Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, denk aan games als HotS, WoW, NFS, Shadow of Mordor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 300-400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Let op dat ik alleen op zoek ben naar en bordje, cpu en geheugen. Mijn graphics kunnen nog wel ff mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu alles Intel, maar heb nu zitten kijken naar de Ryzen, gezien prijs/snelheid daar goed ligt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alleen ik hoef geen fancy dingen als led verlichting etc, ben ik wat te oud voor en de pc staat onder m'n desk. Ik heb een coolermaster case met 4 fans, die houden het meestal allemaal netjes koel, alleen deze 33c vind ie niet zo leuk.
Ga je overklokken?
Altijd een optie, zeker met de Ryzen
Wat verwacht je van ons?[i]
Niets meer dan input over mijn keuzes
...Edit..
Dacht dat ik de producten had toegevoegd, maar die staan bovenaan de topic tegenwoordig
Gamen, denk aan games als HotS, WoW, NFS, Shadow of Mordor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 300-400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Let op dat ik alleen op zoek ben naar en bordje, cpu en geheugen. Mijn graphics kunnen nog wel ff mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu alles Intel, maar heb nu zitten kijken naar de Ryzen, gezien prijs/snelheid daar goed ligt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, alleen ik hoef geen fancy dingen als led verlichting etc, ben ik wat te oud voor en de pc staat onder m'n desk. Ik heb een coolermaster case met 4 fans, die houden het meestal allemaal netjes koel, alleen deze 33c vind ie niet zo leuk.
Ga je overklokken?
Altijd een optie, zeker met de Ryzen
Wat verwacht je van ons?[i]
Niets meer dan input over mijn keuzes
...Edit..
Dacht dat ik de producten had toegevoegd, maar die staan bovenaan de topic tegenwoordig
[ Voor 5% gewijzigd door Abura op 08-08-2018 00:36 . Reden: bedrag aangepast ]