Vraag

• Annikalammers
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-12-2020
Hallo,

Ik weet niet welke telefoon ik moet kopen, ik wil er graag een een deze dagen aanschaffen.

Ik heb nu een Huawei P8, ben zeer tevreden over deze telefoon, maar het wordt tijd voor een nieuwe. Ik weet alleen niet welke. Ik wil graag een snelle telefoon die niet snel zijn snelheid verliest. Heb geen verstand van snelheid dus vandaar een post ook hier. Daarnaast wil ik er een met een goede camera (scherpe foto's) en veel opslag capaciteit (mijne heeft nu 32, dat is echt te weinig, zat zelf aan 64GB of 128GB), dit wil ik in verband met een half jaar naar het buitenland.

Ik zat zelf te denken aan de Huawei P20 of de One Plus. Mijn budget is rond de 500€ 550€. Anders suggesties zijn ook welkom, wel graag met uitleg! Ik heb geen merkvoorkeur.

Ik heb nog eens gekeken. En denk toch een Huawei P20 of de OnePlus. Welke is beter?

Groetjes,
Annika

[ Voor 17% gewijzigd door Annikalammers op 08-08-2018 12:05 ]

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:27

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is niet voor mobiele telefoons, dat hoort in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Annikalammers
Oh sorry, bedankt heb hem daar nu geplaatst

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-11 20:14
categorie: Smartphones

Vul je eisen in en kijk eerst eens wat daar uit komt voor opties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Annikalammers welkom op Tweakers.
Annikalammers schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:43:
Oh sorry, bedankt heb hem daar nu geplaatst
Dat had niet gehoeven @FeaR had het topic al voor je verplaatst, dus die andere gaat op slot. :)

Verder is je openingspost al erg compleet, maar ontbreekt er nog wat concrete wensen. 'Snel' en 'veel opslag' zegt helaas niet zoveel. Zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Zou je dus je openingspost willen aanvullen met het volgende:
- Wensen / eisen betreft specificaties (schermformaat, opslag, werkgeheugen)
- Merkvoorkeur
- Waar wil je het toestel allemaal voor gebruiken?
- Waar twijfel je nog tussen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:56
Hoe is de P8 je bevallen, heeft die zijn snelheid verloren gedurende de tijd? Je kunt eenzelfde ervaring verwachten met de P20 als met de P8. Wel zit de P20 in het Android Enterprise programma dus heb je voldoende beveiligings updates te verwachten. Hier kun je modellen daarop controleren:
https://www.android.com/i...nterprise/device-catalog/
Oneplus zit overigens sinds de 3 ook in dat programma.

• Annikalammers
Thanks. Ik heb mijn post aangepast. Ik twijfel toch nog tussen de OnePlus en de Huawei P20. Ik ken de telefoon OnePlus niet dus vandaar dat ik jullie meningen vraag.

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:13
Annikalammers schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:06:
Thanks. Ik heb mijn post aangepast. Ik twijfel toch nog tussen de OnePlus en de Huawei P20. Ik ken de telefoon OnePlus niet dus vandaar dat ik jullie meningen vraag.
beide zijn prima telefoons. Als de camera belangrijk voor je is zou ik je aandraden deze foto's eens te bekijken en zelf te kijken welke je mooier vind: reviews: Blinde test smartphonecamera's - Welke camera vind jij de beste? en dan achteraf hier kijken welke telefoon dat dan is: reviews: Blinde test smartphonecamera's - De uitslag

Kijk vooral naar wat je zelf mooi vind en niet naar de resultaten. persoonlijk vind ik 9/10 keer de iphone x de mooiste foto maken met de oneplus 6 als tweede overdag. De foto's van de huwei en samsung vind ik echt niet om aan te zien in veel gevallen. Maar in het donker verschillen de resultaten weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Philip Ross op 08-08-2018 12:21 ]

• Annikalammers
Philip Ross schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:09:
[...]

beide zijn prima telefoons. Als de camera belangrijk voor je is zou ik je aandraden deze foto's eens te bekijken en zelf te kijken welke je mooier vind: reviews: Blinde test smartphonecamera's - Welke camera vind jij de beste? en dan achteraf hier kijken welke telefoon dat dan is: reviews: Blinde test smartphonecamera's - De uitslag

Kijk vooral naar wat je zelf mooi vind en niet naar de resultaten. persoonlijk vind ik 9/10 keer de iphone x de mooiste foto maken met de oneplus 6 als tweede overdag. De foto's van de huwei en samsung vind ik echt niet om aan te zien in veel gevallen. Maar in het donker verschillen de resultaten weer.
Dankjewel !! :D

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:56
Philip Ross schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:09:
[...]
Als de camera belangrijk voor je is zou ik je aandraden deze foto's eens te bekijken en zelf te kijken welke je mooier vind: reviews: Blinde test smartphonecamera's - Welke camera vind jij de beste?
Let wel op, de camera test is met de P20 Pro, niet met de gewone P20, er zit echt verschil tussen die 2, zie ook:
reviews: Huawei P20 - In de schaduw van de Pro

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 17:52

DarkSide

theres no place like ::1

Zou voor de Oneplus 6 gaan.
heb al jaren Oneplus toestellen en die bevallen zeer goed. ook goede software ondersteuning en mogelijkheid tot CR.

De op3 krijgt als het goed is zelfs nog android P (is geleverd met M).
Met de 6 kun je ook wel verwachten dat je nog lang kunt genieten van je toestel

De 3 voelt nog steeds snel aan.
En de 6 is een toptoestel. Bijna kale android met wat extra's en de camera is in de laatste update verbeterd en, voor mij, meer dan genoeg.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Annikalammers
Bedankt allemaal! Ik heb mijn keuze gemaakt, een OnePlus besteld zojuist!
Pagina: 1