Om te beginnen mijn excuses dat ik dit topic open in deze sectie, maar ik zou niet weten in welke sectie dit beter past. Graag zou ik jullie advies krijgen voor een laptoptas, omdat mijn huidige versleten is. De ritsen zijn helemaal stuk en ik kan hem niet meer sluiten.
Mijn huidige laptoptas
- Wenger Coral 15.6 Inch Laptoptas
- afmetingen: Buitenmaat: 42 x 32 x 18 cm (b x h x d) Laptopcompartiment: 39 x 29 x 4 cm
- 3 grote vakken
Waarvoor ik mijn laptoptas ga gebruiken
Ik heb een schoudertas nodig, er moet plaats genoeg zijn om enkele cursussen of boeken in te steken en nog aantal andere zaken, zoals harde schijven enz. Mijn huidige laptop is een MSI GS60 PRO met de volgende afmetingen: 390 x 266 x 19.9mm. Deze laptop is ver op het einde van zijn leven en ben van plan om de GIGABYTE AERO 15X te kopen wanneer de nieuwe Nvidia laptopkaarten uitkomen (eind dit jaar, begin volgend jaar). De huidige versie van deze laptop heeft de volgende afmetingen: 356.4(W) x 250(D) x 18.9(H) mm.
Laptoptassen die ik al bekeken heb:
- Wenger Legacy 16 inch laptoptas
Buitenmaat tas: 39 x 30 x 13 cm (b x h x d), Laptopcompartiment: 37 x 27 x 3.5 cm
Deze is dus te klein voor mijn MSI GS60
-Case Logic ZLC216 - 16 inch
Buitenmaat tas: 43.4 x 14.5 x 32 cm, Laptopcompartiment: 27,4 x 35,9 x 3 cm
Ik vrees ook te klein voor mijn MSI. Iemand ervaring met laptoptassen van Case Logic, hoe is de kwaliteit vergeleken met Wenger?
- Wenger Legacy 17 inch laptoptas:
Buitenmaat tas: 42 x 32 x 17 cm (b x h x d), Laptopcompartiment: 40 x 27 x 3.4 cm
Deze is dus iets te groot voor mijn MSI en zeker voor de AERO 15X.
Ik ben sowieso bang dat die AERO 15X gaat schuiven in een laptoptas waar mijn huidige MSI in past, dus ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, want heb echt nu een nieuwe laptoptas nodig en ik ben niet van plan 2 nieuwe laptoptassen te kopen in een half jaar. Misschien een sleeve in de tas gebruiken voor de AERO 15X?
Budget
50-150 euro
Alvast bedankt voor eventuele suggesties!
Mijn huidige laptoptas
- Wenger Coral 15.6 Inch Laptoptas
- afmetingen: Buitenmaat: 42 x 32 x 18 cm (b x h x d) Laptopcompartiment: 39 x 29 x 4 cm
- 3 grote vakken
Waarvoor ik mijn laptoptas ga gebruiken
Ik heb een schoudertas nodig, er moet plaats genoeg zijn om enkele cursussen of boeken in te steken en nog aantal andere zaken, zoals harde schijven enz. Mijn huidige laptop is een MSI GS60 PRO met de volgende afmetingen: 390 x 266 x 19.9mm. Deze laptop is ver op het einde van zijn leven en ben van plan om de GIGABYTE AERO 15X te kopen wanneer de nieuwe Nvidia laptopkaarten uitkomen (eind dit jaar, begin volgend jaar). De huidige versie van deze laptop heeft de volgende afmetingen: 356.4(W) x 250(D) x 18.9(H) mm.
Laptoptassen die ik al bekeken heb:
- Wenger Legacy 16 inch laptoptas
Buitenmaat tas: 39 x 30 x 13 cm (b x h x d), Laptopcompartiment: 37 x 27 x 3.5 cm
Deze is dus te klein voor mijn MSI GS60
-Case Logic ZLC216 - 16 inch
Buitenmaat tas: 43.4 x 14.5 x 32 cm, Laptopcompartiment: 27,4 x 35,9 x 3 cm
Ik vrees ook te klein voor mijn MSI. Iemand ervaring met laptoptassen van Case Logic, hoe is de kwaliteit vergeleken met Wenger?
- Wenger Legacy 17 inch laptoptas:
Buitenmaat tas: 42 x 32 x 17 cm (b x h x d), Laptopcompartiment: 40 x 27 x 3.4 cm
Deze is dus iets te groot voor mijn MSI en zeker voor de AERO 15X.
Ik ben sowieso bang dat die AERO 15X gaat schuiven in een laptoptas waar mijn huidige MSI in past, dus ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, want heb echt nu een nieuwe laptoptas nodig en ik ben niet van plan 2 nieuwe laptoptassen te kopen in een half jaar. Misschien een sleeve in de tas gebruiken voor de AERO 15X?
Budget
50-150 euro
Alvast bedankt voor eventuele suggesties!
[ Voor 7% gewijzigd door Pustjensd op 07-08-2018 22:59 ]