Beste medetweakers,
ik heb een compleet gamesysteem overgekocht van een kennis, dus ik heb daar zelf niet echt onderdelen in uitgekozen. Nu wil ik het systeem gaan upgraden en vroeg me af of jullie me van advies kunnen voorzien. Ik moet overal voor sparen dus ik heb niet direct een maximaal of minimaal budget maar ik wil er wel een vet systeem van maken.
Ik had zelf het volgende in gedachten:
De 2 videokaarten en 1TB ssd zijn nog niet direct in de planning, maar ik heb ze er bij gezet zodat jullie een totaal overzicht hebben van wat ik in gedachten heb. Ik dacht eerst de overige componenten te upgraden zodat ik al met betere hardware kan gaan gamen.
Mijn huidige systeem is ongeveer als volgt:
i7 2600K
MSI Nvidia GeForce GTX 4GD5T OC
ASRock H61-M v2
Samsung Sata SSD 250 GB + harddisk 500GB
Ik hoor graag wat jullie er van denken!
ik heb een compleet gamesysteem overgekocht van een kennis, dus ik heb daar zelf niet echt onderdelen in uitgekozen. Nu wil ik het systeem gaan upgraden en vroeg me af of jullie me van advies kunnen voorzien. Ik moet overal voor sparen dus ik heb niet direct een maximaal of minimaal budget maar ik wil er wel een vet systeem van maken.
Ik had zelf het volgende in gedachten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8086K | € 430,50 | € 430,50 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 162,- | € 162,- |
| 2 | MSI GeForce GTX 1070 ARMOR 8G OC | € 433,- | € 866,- |
| 2 | LG 27GK750F Zwart | € 299,- | € 598,- |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Samsung 970 Evo 1TB | € 327,81 | € 327,81 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.565,31 | |
De 2 videokaarten en 1TB ssd zijn nog niet direct in de planning, maar ik heb ze er bij gezet zodat jullie een totaal overzicht hebben van wat ik in gedachten heb. Ik dacht eerst de overige componenten te upgraden zodat ik al met betere hardware kan gaan gamen.
Mijn huidige systeem is ongeveer als volgt:
i7 2600K
MSI Nvidia GeForce GTX 4GD5T OC
ASRock H61-M v2
Samsung Sata SSD 250 GB + harddisk 500GB
Ik hoor graag wat jullie er van denken!