[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Hoi!
Zie ook nieuws: Instapaper sluit Europese gebruikers tijdelijk af vanwege privacywetg...
[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 07-08-2018 21:37 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
If you can see, look. If you can look, observe
Insinueer je hier nu dat Tweakers hier belang bij zou hebben?Roozzz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:38:
Zeker omdat de premium wel even geplugged wordt.

En waar trekken we de lijn? Moeten we bij elk artikel ook uitleggen wat Twitter is? Of instagram? Pinterest? Amazon? Weibo? Imdb? Evernote?Roozzz schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:38:
Moh, enige toelichting wat instapaper is zou niet misstaan wat mij betreft.
Als je het niet kent sla je 't artikel toch gewoon over? Of je Googled het even?
[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 07-08-2018 21:45 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
maar fijn toontje. I'm out.
If you can see, look. If you can look, observe
Het moraal is dat er wel meer gedeeld word wat niet iedereen boeit of kent. Maar dat betekend niet dat het niet nieuwswaardig is.
Als iemand iets leest wat hij niet kent, dan zoekt diegene het op. Je kunt Tweakers niet verwijten dat ze bij elk artikel uitleg gaan geven wat het is. Daar hebben we nu.nl voor uitgevonden.
Zelfs als 75% van de lezers weet wat Instapaper is, dan had een summiere uitleg niet verkeerd gestaan.RobIII schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:36:
Ik weet niet waat je die 95% vandaan haalt maar ik dénk dat jij degene bent die hier de assumption doet (oh ironie). Dat jij het niet kent maakt niet dat niemand het kent
Dat kleine regeltje had voldoende duidelijkheid en context gegeven waarover het nieuwsbericht gaat, als ik na dat te hebben gelezen vind dat ik nog meer info nodig heb, dan is veder Googelen geen probleem.Instapaper, een dochterbedrijf van Pinterest waarin gebruikers artikelen kunnen opslaan om later te lezen
Basale dingen als PCIe, MS, sata, Skype, PayPal en zo voort hebben geen verdere uitleg nodig op een tech site, maar als er over dingen geschreven wordt waar verwacht kan worden dat niet iedereen meteen weet waar het over gaat, staat imho een minimale omschrijving best op zijn plaats, zo als in het gelinked artikel van je wel staat, en volgens mij is dit ook beleid bij de reactie.
Ik denk dat er meer mensen zijn die niet weten wat MS is dan wat Instapaper is. MS als ik het zo lees is multiple sclerose?player-x schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:26:
[...]
Basale dingen als PCIe, MS, sata, Skype, PayPal en zo voort hebben geen verdere uitleg nodig op een tech site, maar als er over dingen geschreven wordt waar verwacht kan worden dat niet iedereen meteen weet waar het over gaat, staat imho een minimale omschrijving best op zijn plaats, zo als in het gelinked artikel van je wel staat, en volgens mij is dit ook beleid bij de reactie.
Ik bedoel hier gewoon mee te zeggen dat er van de gemiddelde tweaker verwacht mag worden dat hij even moeite doet om uit te vinden waar het over gaat als het niet in een keer duidelijk is. Zie het forum waar ook enige eigen inzet verwacht wordt.
"When you grow up your heart dies"
Dit is geen nieuws artikel, en weet zeker dat iedereen op de redactie weet waar MS voor staat in mijn context, dus in dit geval is MS voldoende, en daarnaast is dit niet de FP <== FrontPage.sjaool schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:33:
Ik denk dat er meer mensen zijn die niet weten wat MS is dan wat Instapaper is. MS als ik het zo lees is multiple sclerose?
Natuurlijk, maar een beetje summiere uitleg en/of context maakt het lezen van nieuwsberichten voor iedereen een stuk prettiger, of is dat ook niet belangrijk.Ik bedoel hier gewoon mee te zeggen dat er van de gemiddelde tweaker verwacht mag worden dat hij even moeite doet om uit te vinden waar het over gaat als het niet in een keer duidelijk is. Zie het forum waar ook enige eigen inzet verwacht wordt.
Nee hoor dat hoeft niet. Maar stoppen jullie dan ook met "Google-moederbedrijf Alphabet". Want dat komt op hetzelfde neer.RobIII schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 21:39:
[...]
Insinueer je hier nu dat Tweakers hier belang bij zou hebben?
[...]
En waar trekken we de lijn? Moeten we bij elk artikel ook uitleggen wat Twitter is? Of instagram? Pinterest? Amazon? Weibo? Imdb? Evernote?
Als je het niet kent sla je 't artikel toch gewoon over? Of je Googled het even?
op nu noemen ze het een 'laterlezendienst'
[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 08-08-2018 13:20 ]