Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkbullet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 12:59
Hallo mede tweakers

Ik heb een huawei p20 pro, en die loopt uit het niets vast. Telefoon heeft dit nog niet eerder gedaan en zit in een bootloop. Is er iemand die mij hier bij kan helpen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Darkbullet op 08-08-2018 09:36)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkbullet
Heb het net doorgelezen, maar voor een halfuur geleden had ik nog geen problemen. Ik open whatsapp, telefoon loopt vast, ik schakel hem uit door de aan en uit knop in te drukken, en sinds die tijd zit de telefoon in boot loop. Hij start op trilt even huawei logo komt in beeld en vervolgens gaat dat de hele tijd zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkbullet
Heb de telefoon terug moeten zetten naar fabrieks instellingen helaas. Heb z'n beetje alles geprobeerd maar dit bleef als laatste optie open..

Toch bedankt voor het meedenken Hackus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1105291

Hallo

Ik heb sinds maandag een nieuwe Huawei p20 gekocht en heb nu exact hetzelfde probleem. Echt frustrerend.

Was gewoon bezig op mijn gsm en mijn internetverbinding deed wat moeilijk, dus ik dacht ik reboot hem even.. nope, bootloop.. Heb hem nu gereset maar kvraag me af hoelang het nu zal duren voor ie weer hetzelfde probleem heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Ik heb eens hetzelfde probleem gehad met een ander Android toestel; hier bleek het moederbord defect van te zijn.
Pagina: 1