vraag omtrent tweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je gegevens invullen. Natuurlijk mag je ook zelf zaken toevoegen. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter.

gevraagd:
gezocht contact met knip

Omschrijving:
Ik ben op zoek naar manier om met deze tweaker in contact te komen. Nu zul je je afvragen waarom? Nou de situatie is als volgend. Hij had een advertentie op Tweakers staan om zijn tv te ruilen tegen een game pc. Na wat heen en weer berichten gestuurd had ik een leuke pc samen gesteld en die zouden we dan ruilen tegen zijn tv. Ik moest hier nog wel wat hardware voor kopen, maar het leek allemaal helder, de deal zou door gaan. Ik vorige week de pc in elkaar gebouwd, foto's gestuurd. voor zover ik kon nagaan was hij tevreden met het resultaat. en omdat ik mijn tv al verkocht had en dus geen tv had zouden we gaan kijken of we de deal afgelopen weekend konden afronden. vrijdag via PB nog contact gehad, en rond de middag kreeg ik van hem nog het bericht dat ik binnen 2 uur zou horen of het ging lukken om vrijdagavond langs te komen. In dat zelfde bericht stond ook dat er wat met zijn moeder was.

Nu is het dinsdag en ik heb nog altijd niets van hem vernomen, ook niet na verschillende berichten van mijn kant. Nu besef ik me dat het 2 scenario's kunnen zijn. 1 hij is van gedachte veranderd en is gewoon te laf om mij dat gewoon te zeggen. of 2 de situatie met zijn moeder is dusdanig ernstig dat hij geen tijd/zin/mogelijkheid heeft om te reageren.

mocht het situatie 2 zijn wil ik daar alle respect voor opbrengen, maar nu zit ik gewoon met niks. Ja een game pc waar ik niks mee wil/kan, en zonder tv.

Dus nu? Nou ben ik op zoek naar iemand die hem kent en misschien in contact met hem kan komen. Als het situatie 1 is krijgt ie een vette 0 beoordeling, ga ik de pc proberen te verkopen en ga ik op zoek naar een andere tv. is het situatie 2 wacht ik gewoon af. Maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Vind het nog te vroeg om een negatieve beoordeling achter te laten, maar wil wel weten waar ik aan toe ben en hoe nu verder.

dus Wie kent deze tweaker of heeft zijn whatsapp nummer of email adres? [/url]):

Als dit niet het goede topic is voor deze vraag graag verwijzing waar wel naar toe, want ik vond het maar lastig om een goed topic te vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Microkid op 07-08-2018 19:30 ]

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Met maar één (verborgen) reactie op GoT van die betreffende persoon welke ook nog maar amper een jaar geleden geregistreerd is om een GPU te verkopen vrees ik voor je dat jij nú een "Game-PC" in de V&A rubriek op Tweakers.net mag gaan zetten.

Ik hoop 't uiteraard niet voor je, maar.... :o

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 07-08-2018 19:11 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
wimmel_1 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 19:09:
Met maar één (verborgen) reactie op GoT van die betreffende persoon welke ook nog maar amper een jaar geleden geregistreerd is om een GPU te verkopen vrees ik voor je dat jij nú een "Game-PC" in de V&A rubriek op Tweakers.net mag gaan zetten.

Ik hoop 't uiteraard niet voor je, maar.... :o
ben ik ook bang voor, maar wil hem het voordeel van de twijfel geven :P

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit soort vragen kan je gewoon via DM aan een van de V&A admins vragen. We gaan hier geen NAW gegevens openbaar bespreken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.