Slack integratie kanalen - nieuwe workspace = gratis meer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Goedemiddag,

Zoals de meeste admins weten ondersteunt slack maar 10 integratie kanalen voor het gratis account.
Nu hebben wij een elfde nodig en de stap is te groot om de stap te maken naar een licentie en is nog niet volledig justified.

Wat ik zoek is een work arround, schijnbaar kan ik inloggen bij meerdere teams / workspaces te gelijk via Slack-web en krijg ik alsnog push notificaties op mijn desktop.

Nu is mijn vraag of je 10 nieuwe gratis integratie kanalen krijgt als je een nieuwe workspace aanmaakt en wat is de beste work arround hiervoor.

Kan ik bijv. dezelfde mail adress gebruiken en gewoon een nieuwe workspace maken?, of moet ik echt perse een ander mail adress gebruiken?.

Ik zou graag willen weten hoe jullie een work arround hebben gevonden voor dit probleem. _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Niet, wij zijn gewoon gaan betalen per actieve gebruiker :)

Ik vind je insteek discutabel, waarom wil je de voorwaardes omzeilen? Je hebt het nu gratis, wil je meer ga je betalen voor een in mijn ogen prima product.

[ Voor 57% gewijzigd door Oogje op 07-08-2018 12:50 ]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Oogje schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:49:
Niet, wij zijn gewoon gaan betalen per actieve gebruiker :)

Ik vind je insteek discutabel, waarom wil je de voorwaardes omzeilen? Je hebt het nu gratis, wil je meer ga je betalen voor een in mijn ogen prima product.
Even in 1 klap voor paar honderd man betalen, voor 1 extra integratie kanaal, voor een work in progress project... komende jaren hebben we geen extra twaalfde kanaal nodig. Beetje slechte impact / value verhouding momenteel.

[ Voor 5% gewijzigd door DragonChaser op 07-08-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 00:29

xleeuwx

developer Tweakers Elect
je zou naar zapier kunnen kijk, eventueel misschien inkomende webhooks gebruiken inplaats van directe koppelingen.