Tweakers (pricewatch equivalent in de USA?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• develdonk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-02-2024
Wij verhuizen volgende week voor een periode van 2 jaar naar de USA. Omdat mijn computer aan een update toe is wil ik daar een aantal nieuwe zaken kopen.

Tomshardware.com en newegg ken ik ondertussen wel maar ik was benieuwd of iemand nog goede websites kent ah la tweakers.net waar je een overzichtelijke pricewatch hebt en dus niet voor alles de hoofdprijs betaald?

Alle tips zijn welkom!

DWTW 2,3m, Ecodan 10kw, 13kWp (oost-west 12° Jinko Solar/Growatt), Rc >5, Hr++, Vera edge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je zelf al gevonden toen je bijvoorbeeld ging [google=usa computer price comparison sites]?

Maketecheasier lijkt iig al een aantal opties te noemen. Shopify weet er zelfs meer te noemen. ;)

Ook even de kanttekening dat het voor de USA ook wel wat lastiger is, aangezien zij diverse BTW-tarieven hebben per staat, vermeldde prijzen zijn daardoor exclusief VAT. Hier moet je dus ook zelf rekening mee houden bij de aanschaf!

[ Voor 87% gewijzigd door CH4OS op 07-08-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:45

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar SF want dit heeft niets met hardware te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
VS is allemaal wat minder ontwikkeld op gebied van internet/online bestellen is mijn ervaring. Gewoon bij Amazon bestellen is het makkelijkste, is goed en goedkoop. Lokaal heb je Bestbuy en nog een aantal van dat soort zaken voor elektronica.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• develdonk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-02-2024
@CH4OS ik zou de vraag niet stellen als ik zelf niet al gekeken had ;). Vaak kom ik uit op ebay/amazon en lijkt er niet een dergelijke site als tweakers te bestaan anders dan tomshardware. Newegg is niet verkeerd en dat lijkt weer een beetje op bol.com want het linkt weer door naar andere sites. omdat het echter allemaal nieuw is was ik benieuwd naar feedback van andere :)

Verder had ik zeg 10 jaar geleden een goede hyperlink maar volgens mij was dat pricewatch.com. dit lijkt nu opgegaan te zijn in newegg...

bedankt voor linkjes in ieder geval!

@ndthien & @gold_dust : jullie ook bedankt voor input!

DWTW 2,3m, Ecodan 10kw, 13kWp (oost-west 12° Jinko Solar/Growatt), Rc >5, Hr++, Vera edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:51
idealo.com zegt er snel aan te komen...
Pagina: 1