Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-11 12:10
Hoi,
We zijn opzoek naar een nieuwe tv. Onze eisen;
- ondersteuning van hdr ivm ps4 pro
- flat screen
- max €1200
- goede responstijd
- geen ghosting
- min 55 inch

hebben al wel het een en ander gevonden , maar aangezien niet alle specs er tegenwoordig meer bij staan is het altijd fijn om van anderen een andere mening te krijgen 8)

psn: taker-mart

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-11 12:12
En wat heb je dan al gevonden? Voor dat men hier reeds gevonden modellen gaat herhalen... ;)

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:52
Mocht je het budget iets kunnen verhogen dan zou een lg 55c7 oled een optie kunnen zijn. Die sluit goed aan op je eisen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Eens met @Marcievg

Heb 2 weken terug de LG 55C7 gehaald en ben er echt heel blij

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@taker1987 Ik zou gaan kijken zelf, bij verschillende winkels. Wat ik een mooi beeld vind, vind jij misschien minder etc. Het is heel moeilijk om zo ff een TV te adviseren

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies hebben we Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga het topic daar alleen niet heen verplaatsen aangezien het in de huidige vorm niet voldoet aan de eisen die we aan een TS op GoT stellen. In de huidige vorm is het een boodschappenlijstje zonder inzet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.