Toon posts:

iemand ervaring met Canon fb 630 usb ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met deze scanner?... We hebben goeie scanner maar zoek er een bij voor boven (tis zo vaak de trap op en af lopen als je hem shared)

Hij kost F 139,- + f 15,- verzendkosten dus niet aankomen zetten met een HP van F 600,- :)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Fixed *D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Die 139 piek is zonder verzendkosten denk ik, dus dan kom je op z'n 160 piek uit. Voor 199 gulden vind je als je een beetje zoekt de Canon N650U (bij Media Markt heb ik 'm voor die prijs zien staan), en dat is een nieuw model, hartstikke plat, en scant snel en erg goed *D (Ik heb de 656U, maar die is technisch hetzelfde)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 20:42

IQM

Dit is een prima scanner, lekker klein en toch prima scans. Aansluiten met 1 kabel en scannen maar. Meegeleverde software is ook redelijk, je kunt er mee uit de voeten zullen we maar zeggen. De 630U is in elk geval stukken beter dan z'n voorganger, de 620U

... een echte aanrader IMHO. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 15:37 schreef Traag het volgende:
Fixed *D
Tnxs... :z