Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Werklaptop voor vader 700-800 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Mijn vader zal voornamelijk het Office pakket gebruiken. Verder werkt hij nu op een 10-15 jaar oude desktop. Hij dient voornamelijk van afstand in te kunnen loggen in de PC op het werk. Arbeidsuren en administratie invoeren, maar daar heeft iedere laptop Hij wil vanuit de tuin kunnen werken omdat hij nu iedere keer binnen moet werken. Verder wil ik hem natuurlijk wel een laptop aanraden waar hij enigszins mee vooruit kan voor de komende jaren.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 700-800 lijkt mij dat je meer dan een prima laptop vind.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nee, totaal niet. Mijn vader lijkt het daardoor ook fijn op een lekker groot scherm te hebben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Nee geen voorkeuren, behalve numpad, maar dat zit overal wel bij met 17 inch. Ik heb bij de voorwaarden gekeken naar een mat beeldschermcoating, omdat mij dit makkelijker lijkt voor het gebruik van de laptop buiten.

Zelf kwam ik tot de volgende selectie.

https://tweakers.net/pric...;1225527;1151315;1126289/

Enig advies of een andere suggestie?

Alle reacties

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:22

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Die Lenovo ziet er prima uit, vooral omdat die W10 pro heeft, waar de rest Home heeft.

Verder zijn ze zo'n beetje identiek, behalve dat de een van de Acer modellen een kleinere ssd heeft, maar ook een 1TB Hdd.

• De-Hamster
DeMwoan schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:40:
Die Lenovo ziet er prima uit, vooral omdat die W10 pro heeft, waar de rest Home heeft.

Verder zijn ze zo'n beetje identiek, behalve dat de een van de Acer modellen een kleinere ssd heeft, maar ook een 1TB Hdd.
Daar was ik nog over aan het twijfelen, is een normale 256gb SSD als enige opslag niet te weinig? Dat ik beter kan kijken naar 128GB SSD + 1TB. In principe heeft zijn huidige desktop maar 100-200 GB opslag, dus missen doet die het niet. Maar gewoon, om het eens in de groep te gooien? Als je alles op de SSD moet opslaan, dan wordt deze toch traag dacht ik?

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:22

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Anders heb ik er hier eentje met een ssd en een hdd.
pricewatch: Acer Aspire 5 A517-51-50EE

[ Voor 10% gewijzigd door Militia Pilot op 06-08-2018 20:43 ]

• De-Hamster
Ja dat is dezelfde optie die ik heb in mijn vergelijking. Dat is ook een optie, maar het was de enige die dat had. Dus ik wist niet of dat echt belangrijk zou zijn.