Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit forum en kom meteen binnen met een vraag die ik niet heb kunnen vinden.
Vorige week was ik op vakantie, en ben ik wezen downhillen in een bike park.
uiteraard wou ik wat mooie shots voor thuis maken met mijn actioncamera.
helaas brak bij de 2e afdaling en het 3e filmpje de stuurmount van mijn camera af.
waardoor deze een flink aantal meters naar beneden is gestuiterd.
Gelukkig geen problemen met mijn camera, maar het geheugenkaartje is eruit gevallen.
iedere keer als ik nu op de camera in bestanden kijk en naar het desbetreffende filmpje ga loopt hij vast.
op de computer kan ik het bestand met geen enkele player(die standaard op een computer staan) afspelen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dit filmpje toch kan downloaden, het was namelijk een van de mooiste stukken.
het gaat om een sjcam sj4000 wifi
Ik ben nieuw hier op dit forum en kom meteen binnen met een vraag die ik niet heb kunnen vinden.
Vorige week was ik op vakantie, en ben ik wezen downhillen in een bike park.
uiteraard wou ik wat mooie shots voor thuis maken met mijn actioncamera.
helaas brak bij de 2e afdaling en het 3e filmpje de stuurmount van mijn camera af.
waardoor deze een flink aantal meters naar beneden is gestuiterd.
Gelukkig geen problemen met mijn camera, maar het geheugenkaartje is eruit gevallen.
iedere keer als ik nu op de camera in bestanden kijk en naar het desbetreffende filmpje ga loopt hij vast.
op de computer kan ik het bestand met geen enkele player(die standaard op een computer staan) afspelen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dit filmpje toch kan downloaden, het was namelijk een van de mooiste stukken.
het gaat om een sjcam sj4000 wifi
[ Voor 1% gewijzigd door Daan_ op 06-08-2018 18:55 . Reden: groeten doen is niet nodig ;-) ]