Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• densoN
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 29-12-2018
Dag allen,

Voor mijn huidige werkgever wil ik onderzoek doen naar het optimaliseren van het selfservice proces binnen de IT afdeling. Ik ben hiervoor op zoek naar wat literatuur, maar kom tot de conclusie dat er bijzonder weinig boeken over zijn geschreven.

Heeft iemand hier misschien aanbevelingen?

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Dit is geen vraag voor AWM maar een vraag voor Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan, maar gezien de karige topic start ga ik je topic niet verplaatsen. Ook al heb je weinig gevonden, laat dan toch vooral zien hoe je gezocht hebt (zoektermen, welke zoekmachines, etc) en wat je gevonden hebt. Op dit topic doe ik een slot.

Climate dashboard

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True