Outdoorcamera met bluetooth verbinden met Ipad of Iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavemanrik
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-05-2022
Ik ben op zoek naar een outdoorcamera voor achter op mijn boot, en waarvan ik beeld kan bekijken op mijn ipad. Deze moeten dan gekoppeld worden met bluetooth.
Let wel geen achteruitrijcamera, want die geeft een vertekend beeld.
Wie heeft ervaring hiermee of ideeen.

Alvast bedankt voor het lezen.

Rik Heres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 13:06
Waarom bluetooth?

Je zou het eens kunnen proberen met een actioncam, daarmee kan je vaak wel via wifi verbinden.
Door het instellen van de view-angle kan je het beeld aanpassen, zodat het zo natuurgetrouw mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavemanrik
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-05-2022
de redenen voor bluetooth is dat ik geen netwerk in de boot hoef aan te leggen en geen kabels hoeft te trekken. Vandaar bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:34
cavemanrik schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 17:46:
de redenen voor bluetooth is dat ik geen netwerk in de boot hoef aan te leggen en geen kabels hoeft te trekken. Vandaar bluetooth.
Heb je zelf al iets gevonden? En wat dacht je van die optie(s)? Het is wat makkelijker als je ons helpt jou te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

GoPro, WiFi connect direct met iPad en gaan.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:41
Je hoeft toch ook geen heel netwerk aan te leggen. Je hebt enkel een accesspoint en een ip-camera nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen3 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:07:
Je hoeft toch ook geen heel netwerk aan te leggen. Je hebt enkel een accesspoint en een ip-camera nodig.
helemaal niet nodig.

Goedkope actioncam met wifi kopen en klaar is kees. Die verbind rechtstreeks met je ipad en klaar.

Vergeet bluetooth. Dat is in de regel niet snel genoeg voor beeldmateriaal. Wifi is the way to go.
Pagina: 1