where is my car?
Bij de eigenschappen hoeven er maar drie onderdelen geinstalleerd te zijn: Client voor Microsoft netwerken, Bestands- en printerdeling voor Microsoft netwerken en een protocol (bv. TCP/IP). Overigens kan het wel een kwartier duren voordat je werkstation op de andere machines via Netwerkomgeving zichtbaar wordt. Is er misschien een domeincontroller in het netwerk, dan onderhoud deze machine een lijst van werkstations die op het netwerk actief zijn.
ik heb natuurlijk de search ook al gebruikt en het een en ander gelezen hierover. Alleen lijken de aangedragen oplossingen me steeds te complex, of niet van toepassing.
Toen ik nog win98 draaide, was het gewoon een kwestie van inloggen en aanmelden bij de werkgroep Network en dan was alles geregeld.
Ik heb inderdaad de drie protocollen/services geïnstalleerd die jij noemt, dus dat kan het toch ook niet zijn?
Toen ik nog win98 draaide, was het gewoon een kwestie van inloggen en aanmelden bij de werkgroep Network en dan was alles geregeld.
Ik heb inderdaad de drie protocollen/services geïnstalleerd die jij noemt, dus dat kan het toch ook niet zijn?
where is my car?