[Google Project Fi] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
[Google Project Fi] Ervaringen & Discussie.

Link https://fi.google.com/account
Compatible telefoons https://fi.google.com/about/phones/

Achtergrond: aangezien ik een Google Pixel 2 XL bezit en voor een tijdje naar de VS ga dacht ik laat ik project fy nemen als provider. Normaal heb je een US adres nodig voor het afsluiten maar na het invoeren van mijn hotel adres kon ik gewoon fy bestellen. In een woord geweldig. Ik was bang dat mijn Europese Pixel niet zou worden herkend maar het werkt. Nu op vakantie door Europa heen en ik heb over al 4g. Met Tele2 net drama achter de rug maar gelukkig kan je switchen naar je esim via de fy applicatie. Onbeperkt bellen in de VS voor 20 dollar per maand en 1GB voor 10. Da's wel schikken als je in NL onbeperkt hebt voor €26 euro. Het leuke van fy is dat je het ook 3 maanden kostenloos kan pauzeren en op elk moment kan stoppen. Daarbij heb je met een esim altijd een backup provider aanwezig in je telefoon. :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Zijn er al meer Tweakers dit dit ook geprobeerd hebben? Ik kon er helemaal niks over vinden op het forum...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@edumertz titelfix, zodat het meer in lijn ligt met de rest van de topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 11:55
Ik niet maar klinkt wel prachtig in theorie qua 4g bereikbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
Bedankt voor de title topic fix.

Ja tot nu toe in zowel België als Frankrijk perfecte 4G ontvangst. De snelheid is goed en bellen Werkt ook beduidend beter dan m'n Tele2 lijn die net weer in leven is. Het jammere alleen is dat je niet oneindig kan bellen alleen maar in de VS. Nu betaal je per land een ander tarief. In België was 0,20€ per minuut en hier in Frankrijk zal ik zo even kijken. Als ik thuis ben zal ik de screenshot van m'n speedtest per land en provider posten. Op de mobiel werkt het allemaal niet zo snel