Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
maar nu me tekening
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
De vraag was is het te doen op de manier die ik beschreef.
Dus vastplakken en Pray
Verwijderd
GRMMBL net te laat
Verwijderd
Als je dat netjes kan weet je ook dat je netjes kan dremelen
ps wel cool logo
(ook net te laat
It's just a donkey
Verwijderd
Dat tekenen is geen probleem ,het dremelen ook niet moet ik zeggen
Wel makkelijk nu als je Grafisch heb gedaan op de LTS 12 jaar geleden
Knip die draak netjes uit, plak hem weer met zijn randjes op de kast, pak een benzinestift, ga over de contouren heen en je bent klaar om te dremelen. Ik denk dat dit preciezer is dan carbonpapier.
Nu dat je het zegtOp woensdag 18 juli 2001 14:54 schreef BananeKoning het volgende:
ik zou trouwens die tong wel een klein stukje langer maken, anders denk ik dat ie het niet overleefd ivm met dun metaal.
Bedankt zal ik doen ,het leek me daar ook nogal fragiel
http://members.home.nl/ethanol/
voor de geintreseerde naar me systeempje ken kijken
Daar is GOT ook voor he
Verwijderd
Kopieren op een stickervel dan ben je van het geklooi met lijm af en blijft ie zeker zitten.
Of: kopieren in spiegelbeeld en dan met de bedrukte zijde op de kast leggen; vervolgens met thinner inwrijven waardoor de inkt op de kast wordt gezet.
Gratis tip; rond uitzagen en je oma een hoopijzerdraad en borduur patroontje geven (+ een advocaatje voor het beste resultaat)
Dat was wel een gepruts, majah, plakplastic is een stuk moeilijker dan metaal.
Ik zou echt oppassen met die tong, die breekt vast en zeker af. Beter dat je die eraan tekent, dan dat hij tijdens het dremelen onder in je kast ligt. Je zou die draak gewoon met carbonpapier op je kast moeten zetten en dan met een potlood overtrekken. Stift niet, dremel je dan niet goed (paint je m ook nog daarna?) dan heb je van die gore zwarte randen...
Wel koel iig!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dank je ik maak die tong wat langer zodat hij aansluit op de cirkelOp woensdag 18 juli 2001 15:25 schreef Toeter84 het volgende:
Ik heb die draak op plakplastic gemaakt en op mijn multomap gezet(ja, je leest het goed, een meid met een MK logo...)
Dat was wel een gepruts, majah, plakplastic is een stuk moeilijker dan metaal.
Ik zou echt oppassen met die tong, die breekt vast en zeker af. Beter dat je die eraan tekent, dan dat hij tijdens het dremelen onder in je kast ligt. Je zou die draak gewoon met carbonpapier op je kast moeten zetten en dan met een potlood overtrekken. Stift niet, dremel je dan niet goed (paint je m ook nog daarna?) dan heb je van die gore zwarte randen...
Wel koel iig!
Cool hoor we hebben een Female Tweakert hiero
Respect !
Greets
PS:heb nu carbon Darkvader wil gaan tekenen en de slangen afsluiten
Roger en out
Verwijderd
het is zeker te doen,
hoeken en bochten zijn lastig (kijk mijn logo eens hoekig en bochtig zijn
maar het is niet echt origineel (no flame intended)er is zowieso al iemand hier die het al eens heeft gedaan
maar als je het toch doorzet succes !!!!
Dat tekenen doe je trouwens toch wel aan de binnenkant he?
Bnet pindle#2913
WHOA!!!Op woensdag 18 juli 2001 22:00 schreef locutus of borg het volgende:
Kijk HIER maar eens naar
het is zeker te doen,
hoeken en bochten zijn lastig (kijk mijn logo eens hoekig en bochtig zijn)
maar het is niet echt origineel (no flame intended)er is zowieso al iemand hier die het al eens heeft gedaan
maar als je het toch doorzet succes !!!!
Dies koel gedaan!!
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
dank je,Op woensdag 18 juli 2001 22:10 schreef Kakarot het volgende:
WHOA!!!
Dies koel gedaan!!
dat was me eerste mod btw
en hij is nu helemaal af met de draadjes netjes weggewerkt en met neon enzo binnenkoert ff plaatjes schieten
op campzone
enne het is ook nog eens een origineel logo,
niemand die die ooit heeft gedremeld
ik draag dat logo ook als ketting namelijk (komt uit de nederlandse housescene)
Wat vinden jullie ervan ,het is nog niet af he

Morgen schijfjes bijhalen
Ik vind hem ook wel geslaagd !
Ice Dragon heet de comp vanwege zijn exotische koeling
Als je nog een keer tijd over hebt mag je die van mij ook wel doen hoor!!!!!
Straks zeker nog een plexiglas stukje erachter en dan gaat die tong ook nergens meer heen toch?
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
btw verf kleur is goede keuze denk ik.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Op donderdag 19 juli 2001 00:37 schreef Bird2 het volgende:
ziet er echt klasse uit ! Succes morgen als je met de rest bezig gaat
Dank je hij zal wel lukken morgenOp donderdag 19 juli 2001 00:36 schreef ReseTTim het volgende:
ziet er goed uit. nu nog ff mooi vijlen raampje erachter ennuh painten.
btw verf kleur is goede keuze denk ik.
En de kleur is ook wel relaxed ja dat blauw met antrasiet
Ik ga nokuh het wordt laat...
Als het af is drop ik nog een zooitje pics !
blup
Hoe heb je hem zo netjes afgetekend?
Ben samen met een vriend laatst (3 weken geleden) begonnen aan een casemod, en toen heb ik mijn figuur uitgeprint en toen uitgeknipt tijdelijk aan de binnenkant van mijn zijpaneel getaped, en met een permanente marker afgetekend. Na het 3de schijfje begaf de multitool het, dus die kon toen weer terug
komend weekend moeten we nog wat details bijwerken. Verder gaan we de voorkant, en misschien nog de bovenkant onderhanden nemen. Als alles goed gaat beginnen we zondag met afschuren, primer erop, dan spuiten van de kast. om het aflakken de rest van de week te doen.
Plaatjes kan ik helaas nog niet laten zien, die vallen helaas onder een NDA
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Dan stop je er toch weer een mobo inOp donderdag 19 juli 2001 00:52 schreef Werkeend het volgende:
wat ik zelf heb gedaan met zo'n lastige vorm is gewoon lekker een figuurzaag +ijzerzaagjesvoorfiguurzaag en zagen maar! spierballen dat je ervan krijgt!maar tis wel heel precies en werkt prima! 2bad dat ik 3weken later een nieuwe kast kocht en dat nu al die moeite voor niets is geweest... arm bakkie staat nu stof te happen
Ik Heb weer schijfjes te pakken ! en ga aan het werk
je ziet de punten niet goed omdat het is geschuurd
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Nee uuh gewoon de fijnste slijpschijfjes gepakt en begonnen met heeeel veeeel geduld
er komt wel een raampje in en daarachter een blauw neon speledingetje
Me case ziet er zo uit in zijn totaal
er zit inmiddels een fanbusje in voor 3 fans
en een miniatuur display voor de gighertz af te lezen
Verwijderd
wat nou als je erop uit gekeken raakt of gaat er nog iiets functioneels mee gebeuren
vriendelijke groet
Fritzz
Sorrie verven ken iedereen wel
Maar hoe heb je nou die tekening op je kastdeur gekregen? En daarna via de lijntjes gedremeld ofzo?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Daarna simpelweg gaan dremelen op goed geluk
Ik ken helaas er niet meer over vertellen ,zo is het gegaan en gelukt zie je wel
Veel geduld is een schone zaak
heel netjes,
k moet deze zomer vakantie ook nog eens creatief worden
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Das niet waar, want ik heb deze week mijn logo verkloot toen zat een half uur later te krabben. Maar wel minder risico. Ik zelf heb heb nooit geduld dus zou het me zowiezo niet lukken.Op donderdag 19 juli 2001 15:44 schreef Speedy-J het volgende:
Het is nu net een kunst om het met de Dremel te doen
Sorrie verven ken iedereen wel
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Loeibaar.nl
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hij is nu af en de orginele verf zit er weer op ! ("Tiko" de orginele PC case spuitverf)
Uiteraard laten maken/mengen .Ik zal later een pic Posten hoe hij er nu uit ziet.
Oke mijn eindproduct !

Met Dank aan GOT die mij liet brainstormen
Er komt nog een blauwe neon in he
Verwijderd
Maar in ieder geval, petje af voor je geduld.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
hoelang heb je er nou precies over gedaan?
ik heb er totaal een uurtje of 8 aan bezig geweest
Het was een makkie voor me
Tja, als je geduld heb dan word het gelijk een stuk mooier!
We verwachten natuurlijk ook pics van je comp met de neon erachter he want dat is helemaal vet.
Op me Neon moet ik ff wachten ,het spul is nogal zeldzaam heb ik begrepenOp zaterdag 21 juli 2001 21:09 schreef Stealth2000 het volgende:
Heel netjes, ik moet mijn nieuwe kast ook nog "ff" doen
Tja, als je geduld heb dan word het gelijk een stuk mooier!
We verwachten natuurlijk ook pics van je comp met de neon erachter he want dat is helemaal vet.
En vooral in de smaak die ik wil hebben
Maar voor de gene die nieuwsgierig is naar me comps ,neem gerust een kijkje
http://members.home.nl/ethanol
Ik moet het een en ander veranderen aan die html ,heb inmiddels geupgraded naar een vettere vidkanon en een geluidsblazer 5.1
Verwijderd
ik zie dat je ook de multi als logo hebt
KEWL!!!!
ik zal binnenkort een foto posten van m`n pc als de neon achter m`n multigroove raampie brand
owhjah dit hangt altijd om m`n nek