Toon posts:

Noisecontrol Silverado

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik zat er over te denken om een Noisecontrol Silverado te kopen maar mijn vraag is eigenlijk of dat ding een beetje goed werkt en of die echt zo stil is als ze adverteren.

Alvast bedankt!!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja, hij is goed. Ik heb er net eentje opgezet, en de temp van de 1.4Ghz Tbird is ong 49 graden. Maar, de kast is nog niet in orde, en er ontbreken nog extra zuig en blaas fans! Dus het zou omlaag moeten kunnen.
Ik had de fans eerst op 12v, maar op 8 volt is de temp hetzelfde maar de herrie een heel stuk minder.
De Silverado is best wel groot (lees:hoog), en je moet wat prutsen om de clip erop te krijgen, dus geen condensatoren ofzo rondom de socket graag.
Verder is het een prima ding.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hij koelt zeker goed, misschien zelf nog beter als mijn oude FOP "F16" 38...
En heb hem nu nog maar op 8v draaien :P
Dus zeker kopen!!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 22:39

aKra

Intentionally left blank.

Ik doe nu 40C full-load, en dat met een 60HP en gewoon kast open ;)

Intentionally left blank.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb hem ook gehad. Hij koelt aardig. Maar niet meer dan dat. Mijn thermoengine die ik nu heb koelt 9 graden beter onder stress.

Wat wel absoluut waar is, is dat ie stil is. Zelf op 12v kwam het geluid niet boven mijn voeding uit. Hij is echt stil.

En als je kijkt hoe goed ie koelt, icm de herrie die hij maakt. Dan doet hij het zeer goed.

Dus als stilte het issue is. Dan zou ik hem zeker kopen.
Maar als je echt een goede koeler wilt, zul je herrie moeten verdragen of een waterkoeling kopen.

Geen inspiratie