Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

ik ben al enige tijd (vanwege slijtage iPhone nu) aan het twijfelen om een nieuwe gsm te kopen.
Nu heb ik er echter een gezien in aanbieding met een abonnement, wat voor mij prima zou uitkomen.
maar dit is de Huawei p20 lite. ik ben geen Huawei kenner, mijn vriend heeft er wel eentje en is daar tevreden over maar meer weet ik niet.

Nu zat ik echter met enkele vragen:
Ik heb een macbook & een iMac. Ga ik dan problemen krijgen bij het overzetten van foto's/video/muziek van Huawei naar apple en andersom of niet?
Is Huawei goed voor foto's te maken en een goed geheugen (er staan nu zo'n 8000 foto's op mijn iPhone)?

Vertel me alles, alle voordelen en nadelen.

Dankjewel alvast voor jullie hulp!

Groetjes,
Chardierckx :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Begin eens met het opzoeken van wat reviews en video's erover, dan kan je al een redelijk beeld vormen of het wat voor je is :).
Vertel me alles, alle voordelen en nadelen.
Er is genoeg over geschreven, mensen hier vragen om alles maar specifiek uit te kauwen is niet helemaal de geest van dit forum ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:09:
Begin eens met het opzoeken van wat reviews en video's erover, dan kan je al een redelijk beeld vormen of het wat voor je is :).

[...]

Er is genoeg over geschreven, mensen hier vragen om alles maar specifiek uit te kauwen is niet helemaal de geest van dit forum ;)
Ja heb ik al veel gedaan. maar vind nergens specifiek informatie over het feit of het problemen geeft met een macbook of iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat wil je er mee doen dan dat het problemen zou kunnen geven?

Alleen het synchroniseren zal niet via iTunes gaan, mogelijk dat er voor Andriod andere programma's zijn die daar voor kunnen zorgen.

De volgende dingen heb je helemaal geen koppeling voor nodig met je Mac(Book)
* Foto's
* Filmpjes
* Bestanden (of clouddiensten)
* Mail
* Agenda
* Contacten
* Backups van je telefoon

Al deze dingen gaan via externe diensten die je met je Mac kunt laten synchroniseren, kwestie van instellen en klaar. Een telefoon aan een USB kabel aan je computer hangen is doorgaans niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je topic staat nu in Aankoopadvieshoek, terwijl je vragen weinig met aankoopadvies van doen heeft. Dus ik verhuis het topic even van ATT naar AND.

Verder zijn er legio topics en genoeg informatie te vinden op het internet om van een iPhone naar een Android toestel te gaan.

Ga dus even zelf op onderzoek uit en mocht je er daarna niet uitkomen, open dan gerust even een nieuw topic met wat specifiekere vragen erin.

Wil je aankoopadvies voor een nieuw toestel, ook dan mag je even een nieuw topic openen. Lees dan echter wel eerst even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt.

Dit topic is gesloten.