Ik zoek een?
Op dit moment bezit ik een ietwat verouderde game pc die niet meer alle games lekker draait. Daarom wil ik deze graag upgraden. Aangezien ik een leek ben op het gebied van pc's wil ik mij graag even informeren welke componenten ik dien te vernieuwen om een kwalitatief hoogwaardigere pc samen te stellen.
Onderstaand heb ik mijn huidige samenstelling van de pc gevoegd.
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Intel processor en Nvidia grafische kaart. Op dit moment heb ik een AMD grafische kaart, maar ben hier nooit helemaal tevreden over geweest (kwalitatief, geluid, prijsverhouding).
Daarnaast moet de videokaart geschikt zijn voor een 4k monitor, welke ik reeds in mijn bezit heb. Wil niet zeggen dat ik ook direct 4k wil gaan gamen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De pc wordt puur gebruikt om te gamen. Daarnaast zal ik natuurlijk ook sporadisch op het internet surfen.
Op dit moment bezit ik een ietwat verouderde game pc die niet meer alle games lekker draait. Daarom wil ik deze graag upgraden. Aangezien ik een leek ben op het gebied van pc's wil ik mij graag even informeren welke componenten ik dien te vernieuwen om een kwalitatief hoogwaardigere pc samen te stellen.
Onderstaand heb ik mijn huidige samenstelling van de pc gevoegd.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 252,95 | € 252,95 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 57,94 | € 57,94 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 75,55 | € 75,55 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 68,76 | € 68,76 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 507,10 | |
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Intel processor en Nvidia grafische kaart. Op dit moment heb ik een AMD grafische kaart, maar ben hier nooit helemaal tevreden over geweest (kwalitatief, geluid, prijsverhouding).
Daarnaast moet de videokaart geschikt zijn voor een 4k monitor, welke ik reeds in mijn bezit heb. Wil niet zeggen dat ik ook direct 4k wil gaan gamen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De pc wordt puur gebruikt om te gamen. Daarnaast zal ik natuurlijk ook sporadisch op het internet surfen.