Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Publieke hotspot verbreekt na een tijdje automatisch verbind

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Vraag

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Mijn vraag:

Op mijn vakantiebestemming heb ik een publieke hotspot tot mijn beschikking. Om deze bij ons huisje thuis te krijgen, repeat/extend ik het signaal met en engenius ez hotspot extender v3. Dit werkt prima. Het probleem is echter dat deze hotspot je na een tijdje automatisch opnieuw laat inloggen als je een tijdje geen internet gebruikt hebt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Op de wifi repeater is er de optie “keep internet a live”. Deze pingt dan om de minuit een keertje. Toch verbreekt de hotspot na een tijdje de verbinding

Weet iemand een app oid waarbij er automatisch om de paar minuten een request gedaan wordt of een
webpagina geladen wordt? Of misschien weten jullie een andere oplossing?

[ Voor 27% gewijzigd door Montu op 05-08-2018 12:49 ]

PC Specs

Alle reacties

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk eerder dat je het moet zoeken in de configuratie van de publieke hotspot, meestal is het gewoon een instelling dat als er een x-aantal gb's doorheen zijn gejast dat je opnieuw moet inloggen, of als de limiet bereikt is van een uur ofzo ...

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-11 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Montu je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Daarnaast heeft de camping dit niet voor niets ingesteld (waarschijnlijk om te voorkomen dat het netwerk dicht slipt.), maar daarmee valt het dus onder omzeilen van beveiliging en het is niet toegestaan om dat te bespreken op Tweakers. Daarmee komt er dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.