NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
TNX Maar hey moet toch wat doen met dat ding i.p.v. weggooien. of niet?Op woensdag 18 juli 2001 14:22 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Als ik zo naar je usericon kijk vraag ik me af wie hier de idiot is.
De enige pentium met een core voltage van 2.8 volt die ik ken is een 200/233 MMX. Maar dan heb je een ander probleem, de I/O op de MMX is wel 3.3 volt dus denk ik niet dat je de VRM om kan solderen.
IBM doelt waarschijnlijk op een orginele P5 en/of overdrive procs.
[/edit]
tiepo's
IBM doelt waarschijnlijk op een orginele P5 en/of overdrive procs.
[/edit]
tiepo's
Heb ook zo'n Aptiva 2168 gehad (is ondertussen aan mijn broertje gedoneerd). Er zit idd een socket in voor een losse VRM waardoor het split-voltage CPU's aan zou moeten kunnen.
Maar ja, daar moet je dus een VRM voor vinden. Ik heb op V&A, 2ehands.nl en ibazar.nl meerdere keren gezocht en nooit gevonden- dus geef ik je weinig kans- m'n ma werkt bij IBM, en zij kon intern ook niets vinden.
Kortom, je hebt waarschijnlijk pech.
Maar ja, daar moet je dus een VRM voor vinden. Ik heb op V&A, 2ehands.nl en ibazar.nl meerdere keren gezocht en nooit gevonden- dus geef ik je weinig kans- m'n ma werkt bij IBM, en zij kon intern ook niets vinden.
Kortom, je hebt waarschijnlijk pech.
Oslik, blyat! Oslik!
Die VRMs zijn inderdaad compleet onvindbaar. Sorry, maar je kan het beter houden bij een Pentium 200 niet-MMX.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Weet misschien iemand hoe ik zo'n VRM kan om solderen? Zo moeilijk ziet het er niet uit.
Pagina: 1