Hallo allemaal,
Ik werk in een zorginstelling waarbij we telefoons hebben om
- Onderling te communiceren,
- Een 1 in moet drukken voor het nummer als we buitenlijn willen bellen
- de deur open kunnen doen met een knopje
- cliënten hebben alarmpjes die er op binnen komen (bewegings melders etc.)
- een noodknop voor nood (die gelukkig zelden wordt gebruikt)
Goed, dit systeem is meer dan versleten. Telefoons kraken, batterijen laden slecht op en het geluid wordt slechter.
Toch lijkt er geen gang in te zitten dat we nieuwe krijgen van de manager. Ze zijn er al jaren mee bezig. Bij navraag krijg je dat ook als antwoord.
Ik denk dat het een geld kwestie is, want die systemen zijn kneiters duur geloof ik. Denk dat als er een volgende manager komt, dat die dat mag doen, zodat hij zijn naam niet brandt aan dit grote bedrag.
Misscien heb ik het wel mis, maar ik kan mij geen andere reden verzinnen. De telefoons zien er zeg maar uit als een Nokia3310, zo oud.
Mijn vraag is eigenlijk, weet iemand wat zo’n systeem zal kosten?
En hoe kan ik handig de druk opvoeren?
Volgens mij zijn zulke dingen prima te regelen in 2 weken als je maar geld laat zien.
Ik werk in een zorginstelling waarbij we telefoons hebben om
- Onderling te communiceren,
- Een 1 in moet drukken voor het nummer als we buitenlijn willen bellen
- de deur open kunnen doen met een knopje
- cliënten hebben alarmpjes die er op binnen komen (bewegings melders etc.)
- een noodknop voor nood (die gelukkig zelden wordt gebruikt)
Goed, dit systeem is meer dan versleten. Telefoons kraken, batterijen laden slecht op en het geluid wordt slechter.
Toch lijkt er geen gang in te zitten dat we nieuwe krijgen van de manager. Ze zijn er al jaren mee bezig. Bij navraag krijg je dat ook als antwoord.
Ik denk dat het een geld kwestie is, want die systemen zijn kneiters duur geloof ik. Denk dat als er een volgende manager komt, dat die dat mag doen, zodat hij zijn naam niet brandt aan dit grote bedrag.
Misscien heb ik het wel mis, maar ik kan mij geen andere reden verzinnen. De telefoons zien er zeg maar uit als een Nokia3310, zo oud.
Mijn vraag is eigenlijk, weet iemand wat zo’n systeem zal kosten?
En hoe kan ik handig de druk opvoeren?
Volgens mij zijn zulke dingen prima te regelen in 2 weken als je maar geld laat zien.