Vraag

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07 21:31
Ik zoek een?
S8+ of gelijkaardigs

Wat is je budget?
+-500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Stock android of zo dicht mogelijk

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung S8+ (Want de s9 is slechter op de camera na heb ik gelezen, vooral de batterij dan)
OP6, maar deze vind ik wat breed eig en het design van de s8 spreekt me meer aan.

Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk gewoon of de S8+ het nog waard is om te kopen of ik toch beter voor iets recenter ga, zoals ik al heb aangegeven is de OP6 ook een optie maar ik vind hem wat breed en heb liever een stijlvol design zoals de S8/S9.

Beste antwoord (via Sallyriana op 06-08-2018 08:36)

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Sallyriana schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:32:
Ik zoek een?
S8+ of gelijkaardigs

Wat is je budget?
+-500

Samsung S8+ (Want de s9 is slechter op de camera na heb ik gelezen, vooral de batterij dan)
OP6, maar deze vind ik wat breed eig en het design van de s8 spreekt me meer aan.

Eigenlijk gewoon of de S8+ het nog waard is om te kopen of ik toch beter voor iets recenter ga, zoals ik al heb aangegeven is de OP6 ook een optie maar ik vind hem wat breed en heb liever een stijlvol design zoals de S8/S9.
Als een 'stijlvol design' boven alles wat de Oneplus 6 bied gaat dan zal ik lekker voor de S8+ gaan. Denk eventueel aan een hoesje want beide telefoons zijn van glas.

Oneplus bied echter: Super snel opladen, een toestel dat simpelweg snel blijft, zeer goede update support en daarnaast is garantie zeer goed geregeld. (Spreek uit ervaring).

[ Voor 8% gewijzigd door Puddi Puddin op 05-08-2018 10:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Puddi Puddin
  • Nu online
Sallyriana schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 21:32:
Ik zoek een?
S8+ of gelijkaardigs

Wat is je budget?
+-500

Als een 'stijlvol design' boven alles wat de Oneplus 6 bied gaat dan zal ik lekker voor de S8+ gaan. Denk eventueel aan een hoesje want beide telefoons zijn van glas.

Oneplus bied echter: Super snel opladen, een toestel dat simpelweg snel blijft, zeer goede update support en daarnaast is garantie zeer goed geregeld. (Spreek uit ervaring).

[ Voor 8% gewijzigd door Puddi Puddin op 05-08-2018 10:01 ]

• Sallyriana
Puddi Puddin schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 09:59:
[...]

Je hebt gelijk, ik heb een paar vrienden met een oneplus, niet allemaal de 6 maar ze spreken ook allemaal vol lof erover. Ik heb de 6 wel eens vastgehad van een vriend en hij leek me wat lomp groot voor mij, maar misschien dat ik toch maar voor de OP ga, misschien nog even afwachten en kijken wat er nog uit komt.

• Puddi Puddin
  • Nu online
Sallyriana schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:38:
[...]

Je hebt gelijk, ik heb een paar vrienden met een oneplus, niet allemaal de 6 maar ze spreken ook allemaal vol lof erover. Ik heb de 6 wel eens vastgehad van een vriend en hij leek me wat lomp groot voor mij, maar misschien dat ik toch maar voor de OP ga, misschien nog even afwachten en kijken wat er nog uit komt.
Waar je op moet letten is dat de Oneplus 6t ergens november uit komt. De reguliere Oneplus 6 is dan niet meer te koop! Ben nog steeds trotse eigenaar van een Oneplus 3, ondanks dat ik hem 1x moest opsturen (4 dagen kwijt helemaal naar Polen voor reparatie).

• Sallyriana
Puddi Puddin schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:58:
[...]

Waar je op moet letten is dat de Oneplus 6t ergens november uit komt. De reguliere Oneplus 6 is dan niet meer te koop! Ben nog steeds trotse eigenaar van een Oneplus 3, ondanks dat ik hem 1x moest opsturen (4 dagen kwijt helemaal naar Polen voor reparatie).
November haal ik niet meer met mijn huidige toestel denk ik :P
Ik ga mss augustus en half september afwachten, kijken wanneer de Nokia 6.1 plus uit komt want dat lijkt me ook een fijn toestel en is goedkoper :P

Verwijderd

Absoluut OnePlus 6. Heb hem nu even in gebruik naast iPhone X, hij is in niks echt minder.
Snel, goede camera, snel opladen en goede software.
Pagina: 1