Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Thomx5
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-08 16:37
Hoi

Ik heb een "gaming pc" met de volgende specs:
Core i5 760 2.8 Ghz
Gtx 1050
4gb

Nou wil ik die ram graag verbeteren aangezien het spel dat ik veel speel Fortnite en R6S langer laden/meer aanbevolen ram nodig hebben...
Alleen weet ik niet wat voor ram ik moet kopen. Heb namelijk gekeken naar DDR4 ram maar dat is ontiegelijk duur. Nou heb ik een vraagje of iemand goede ram kan vinden (8gb+) voor ongeveer 50 euro. Uiterlijk maakt me niks uit , dus hoef ook geen RGB lampen ofzo.

Groetje Thom

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Je hebt een pc die al wat jaartjes oud is, dus de kans is heel groot dat je niet eens DDR4 erin kan stoppen. Zoek eerst uit wat voor geheugen je er nu in hebt zitten.

En houd er rekening mee dat geheugen momenteel best duur is. Voor 50 euro ga je niet veel krijgen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 04-08-2018 21:06 ]

The devil is in the details.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:30
Je hebt DDR3 nodig. Achterhaal welke geheugensnelheid en latency in je systeem zit en kijk vervolgens in v&a.

• Thomx5
Hoe weet ik welke geheugensnelheid/latency ik heb dan?
Edit:
En kan ik de oude dan houden?

[ Voor 26% gewijzigd door Thomx5 op 04-08-2018 21:25 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Door bijvoorbeeld een tooltje zoals HWinfo te gebruiken.

The devil is in the details.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:30
Download en installeer CPU-Z en lees het uit.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je weet toch welk moederbord je hebt en welk geheugen je destijds erin gezet hebt? Zoek gewoon op de specs van het mobo welk geheugen en hoeveel modules je op je moederbord kan prikken. Heb je die informatie niet, dan maak je de boel open en maak je een foto van je mobo en je geheugen. Met de info die je ons nu geeft kunnen we echt niets.

[ Voor 26% gewijzigd door Microkid op 04-08-2018 21:30 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Thomx5
Al zal weleens CPU-Z gebruiken en ik weet dat ik 4 slots heb voor RAM, 2 al in gebruik. 2 van 2 gb. Volgensmij 2 zwarte ram slots en 2 witte..
Zal wel met CPu-Z of HWinfo kijken en die info doorsturen... Word waarschijnlijk morgen...

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Open dan, als het nog nodig is maar een nieuw topic. Hier ontbreekt nog al wat eigen onderzoek en inzet. Verder Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!.

En laat de volgende keer de uitroeptekens maar gewoon weg uit je topictitel voor iets inhoudelijks.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.