Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Humble Monthly

Pagina: 1
Acties:

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:43
Sinds een behoorlijk periode heb ik een abonnement op humble monthly, maar ik zie eigenlijk nooit deze games als topic voorbij komen. Zeer jammer; De games zijn zeer goed, maar zijn over het algemeen wat ouder.

What is humble monthly?

Voor de mensen die het nog niet kennen; Humble monthly is een soort abonnement. Hierbij betaal je 12 dollar en elke maand krijg je meer aan 100 dollar aan games in steam keys. Abonnement is op elke moment op te zeggen en de game mag je na het opzeggen houden. Wanneer je geen actief abonnement hebt kun je de vrijgekomen games niet meer krijgen. Het is dus elke maand een verassing welke games je krijgt.

Welke games zitten er in de humble monthtly
Dit is heel wisselend, maar elke maand heb je een stuk of 8 games die je krijgt. Een kleine greep aan games die weggegeven zijn door de maanden heen:

- Conan
- A hat in time
- The surge
- Portal Knights
- Styx
- Destiny 2
- Dead rising 4
- Kerbal space program
- Mafia 3
- Deus ex - mankind divided
- Darksouls 2 en 3
- Tombraider
- Quantum Break

.. je snap het idee; Veel goede games, maar weinig discussie over de games.

Early unlock
Elke maand kun je vooruit kijken naar de volgende monthtly. Dan laten ze één of twee games zien die erin zitten. Voor de volgende maand kun je kiezen:
quote:
Please choose a set of early unlocks:

* Sniper Elite 4, Tales of Berseria, and Staxel
* Rise of the Tomb Raider
Welke games zitten er in de augustus bundle?

Deze maand zitten er de volgende games in:
- A Hat in Time
- The escapists 2
- Canon: Exiles
- The Surge
- Sudden Strike 4
- Kona
- Forged Battalion
- Pathologic
- Woten

The Trove
Wanneer je een actief abonnement hebt kun je op de volgende pagina's gratis DRM vrije games downloaden:

https://www.humblebundle.com/monthly/trove

Hierin zitten verschillende games, met als hoogte punt Soma.

Waarom dit topic
Het lijkt me leuk om even een centraal topic te hebben waar we het kunnen hebben over de oudere games.

grote_oever wijzigde deze reactie 05-08-2018 14:01 (7%)

• grote_oever
Zal de OP nog even opleuken maar een paar mooie plaatjes.

• Klojet
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 10:44
Ik ben sinds eind vorig jaar lid geworden, dus vanaf de januari bundle, vanwege de overstap van console richting pc gaming, en het is voor mij een mooie manier om mijn bibliotheek gevuld te krijgen en een hoop andere games te spelen die buiten de mainstream vallen en games te spelen die ik anders nooit zou kopen. Ik probeer van elke maand minstens toch wel 5 games te spelen/ uitproberen, en dit bevalt mij prima. Dubbele games geef ik meestal aan vrienden, en anders laat ik ze ongeopend als key staan en geef ze ik de loop van de tijd wel weg aan iemand die het kan gebruiken.

Al nagedacht over hoe je het topic levend wilt houden? Er zijn al wat verschillende topics over aanbiedingen/bundles, wellicht dat je 2x in de week een game eruit wilt pikken om zo de maand door te komen. Mocht je nog een mede auteur zoeken dan wil ik me er wel aan wagen.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 11:48
Vergeet niet de Throve te linken in de ts.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• grote_oever
quote:
Arunia schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:51:
Vergeet niet de Throve te linken in de ts.
Zal ik even toevoegen.
quote:
Klojet schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:48:
Al nagedacht over hoe je het topic levend wilt houden? Er zijn al wat verschillende topics over aanbiedingen/bundles, wellicht dat je 2x in de week een game eruit wilt pikken om zo de maand door te komen. Mocht je nog een mede auteur zoeken dan wil ik me er wel aan wagen.
Dat is een goede; Een game toelichten is een goed idee.

Ik zal de eerste game even toelichten; gelijk de game waar ik mee bezig ben:

The Surge

Steam store page: https://store.steampowered.com/app/378540/The_Surge/
Huidige price: https://isthereanydeal.com/game/thesurge/info/

Trailer:

Eerste ervaring is heel aangenaam. Moet zeggen dat dit een futuristische versie is van God of War. Nu nog niet ver in de game, maar ga hem zeker verder spelen.

grote_oever wijzigde deze reactie 05-08-2018 13:55 (16%)

• grote_oever
Mmm, loopt helaas niet zo storm. Niemand interesse bij een centraal topic voor humble monthly?

• Robin20VT
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-02 16:14
Ik ben ook lid, al een jaartje nu denk ik :) Zitten mooie games tussen.

Wat ik doe: De games die ik niet zo leuk vind geef ik weg aan vrienden of in het topic hier op Tweakers. Door die laatste manier heb ik al heel wat games weggegeven en andere voor teruggekregen :)

What seems to be the officer, problem?

• BlackthunderAwf
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04:45
Ik ben ook al een tijdje lid, maar denk niet dat er veel over valt te praten :-).

Vaak zijn de bundles tegen de 200 dollar waard en daar zitten zeker games tussen die de moeite waard zijn!

• Fitzer
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:49
Ik ben in het verleden lid geweest, heb daardoor wel mijn bibliotheek goed kunnen aanvullen (7 maanden lid geweest). Soms krijg je wel een game die je al hebt, en dan kan je die inderdaad wel doorgeven aan iemand anders. De reden waarom ik gestopt ben is omdat ik nog zoveel spellen moet spelen, ik het te veel in mijn Steam Library staan die ik nog nooit heb opgestart.

Wat misschien handig om te vermelden in de Topicstart is dat je de abonnement ook kan pauzeren. Dus je hoeft je niet volledig uit te schrijven, maar je kan ook even een maand overslaan als er niets bijzonders tussen zit met de Early Unlocks.

Ook is wel $12 dollar als je een maandelijks abonnement hebt, je kan ook voor een langere periode vooruit betalen, dan kost het je minder. Dat is het 11$ omdat je als het ware een maand gratis krijgt.

Bij een Humble Monthly krijg je ook nog korting bij aankopen op hun site. Hier kan je meer informatie vinden: https://support.humblebun...-us/articles/115000160687

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:16
Ik heb ook Humble Monthly, en ben er echt blij mee;

The Surge
Elite Sniper 4
Hat In Time
etc
etc

allemaal leuke games <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ook al ruim een jaar lid van, zitten soms echt leuke dingen tussen. Helaas ook vaak zat dingen die ik nooit zal spelen (enerzijds omdat ik teveel nog moet uitproberen, anderzijds omdat het me compleet niet trekt).
Heb hierdoor een hoop keys over. Geen idee wat ik daar mee moet echt...

Wat me wel vaak opvalt is dat de "grote" titels (en dus de early unlocks) vaak spellen zijn met betaalde DLC, die je eigenlijk wel moet kopen wil je door spelen.
Heb voor Stellaris, War for the overworld en Civ6 al hoop DLC gekocht. Eigenlijk is zo'n "goedkoop abbo" dus eigenlijk helemaal niet zo goedkoop.. ;)

BattleNetTag: Spud#2543 :|: Bethesda.net & Steam Nick: TepelStreeltje

• grote_oever
quote:
TepelStreeltje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:47:
Ook al ruim een jaar lid van, zitten soms echt leuke dingen tussen. Helaas ook vaak zat dingen die ik nooit zal spelen (enerzijds omdat ik teveel nog moet uitproberen, anderzijds omdat het me compleet niet trekt).
Heb hierdoor een hoop keys over. Geen idee wat ik daar mee moet echt...

Wat me wel vaak opvalt is dat de "grote" titels (en dus de early unlocks) vaak spellen zijn met betaalde DLC, die je eigenlijk wel moet kopen wil je door spelen.
Heb voor Stellaris, War for the overworld en Civ6 al hoop DLC gekocht. Eigenlijk is zo'n "goedkoop abbo" dus eigenlijk helemaal niet zo goedkoop.. ;)
Ik vermoed ook dat dit vaak de reden is waarom ze in monthly zitten. Vaak komt er gauw een nieuwe game uit of is er DLC die niet in monthly zit. Zelf ben ik niet van de dlc, want voor mij is het verhaal vaak al klaar.

Overigens weet ik nog niet welke game ik volgende maand kies. Eigenlijk wil ik tomb raider, want vorige game flink vermaakt. Maar in waarde zijn de andere games gewoon stukken beter.

• grote_oever
Toch nog een poging om dit topic levend te maken.

Games voor september zijn bekend:

Early unlock voor oktober is ook bekend en dat is geen kleintje:

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Zelf ook lid van Humble Monthly, deze maand geskipped sinds ik SE4 al heb. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06:55
Ik heb het begin dit jaar twee maanden gehad voor CIV6 en Dark Souls 3. Vervolgens weer stopgezet. Als er weer een titel tussenzit die mij aanspreekt activeer ik het weer. Daarom ben ik blij met dit topic. Zo mis ik niets!

• Arunia
Bij mij heb ik 2 maanden gedaan. Eigenlijk na de eerste maand stop gezet... Dacht ik, echter blijkbaar moet je 2x op stop drukken. Maar goed, geluk bij een ongeluk de afgelopen maand nog Little Nightmares gekregen.

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
Is dit voor pc gamers ?

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-02 20:16
quote:
Yes. je krijgt voornamelijk steam keys.

• grote_oever
quote:
Rob SOS schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:07:
[...]

Yes. je krijgt voornamelijk steam keys.
Behalve aankomende maand, want Overwatch is een battle.net game. Hiervoor krijg je ook geen Key, maar moet je battle.net account koppelen met Humble Bundle. Das enige nadeel eraan... ander groot nadeel is dat ik zelf de game al heb en al een paar 1000 uur de game gespeeld heb :)

Maar je hebt gelijk; Het zijn voornamelijk steam keys. Dus geen losse download.

• grote_oever
Mocht iemand de game “hat in time” hebbben uit de bundle. Er is nu een dlc gratis te downloaden:

https://store.steampowere...t_in_Time__Seal_the_Deal/

• Sir_Lion
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online
Ik heb nog steeds een Civ VI key over van de HB Monthly ;_;

• Klojet
grote_oever schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:06:
Mocht iemand de game “hat in time” hebbben uit de bundle. Er is nu een dlc gratis te downloaden:

https://store.steampowere...t_in_Time__Seal_the_Deal/
Tot vanavond 19:00 kan je hem gratis claimen inderdaad. Zowel via Humble al Steam zelf, daarna gaat hij 4.99 worden als ik het goed heb.

Overigens voor mij weer een prima maand. Sniper Elite aan een vriend gegeven, Tales of Berseria viel me wat tegen, maar misschien komt dat doordat het JPRG genre mij (nog) niet aanspreekt. Verder erg blij met Little Nightmares en Figment om beide even een half uurtje tussendoor te spelen.

Aankomende maand Overwatch, ondanks dat ik het spel al heb toch genomen, met de key kan ik iemand anders weer blij maken, en zo kom ik ook weer aan vrienden die het spel samen kunnen spelen.

• grote_oever
Twee nieuwe games zijn toegevoegd aan de early unlock.

Hidden folks:
Vage game, maar lijkt me wel interessant.

Dungeons 3
zeer goede dungeon keeper game

• Klojet
Hidden Folks stond nog op me wantlist, erg toffe "where is Waldo" game, prima om tussendoor even een half uurtje te spelen.

Met Dungeons 3 heb ik wat minder, maar misschien dat ik hem toch eens ga proberen.

• grote_oever
Nieuwe maand, nieuwe montly!

Early unlocks voor maand November:

Hollow Knight:

Hitman:

7 Days to die:

Unlocks van afgelopen maand

grote_oever wijzigde deze reactie 05-10-2018 20:22 (24%)

• Liegebeest
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:01
grote_oever schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:16:
Nieuwe maand, nieuwe montly!

Early unlocks voor maand November:

Hollow Knight:
Hollow Knight vind ik zelf een fantastische game! Ik ben nog niet eens langs 25% van het spel, daarna kan ik met m'n arme oude vingertjes en reflexen de baas al niet eens meer aan :D Mooie muziek, mooie art, zeer uitdagende gameplay maar wel eerlijk: het feit dat ik niet verder kom ligt aan mijzelf, niet aan het spel dat "te moeilijk" is :)

Ik heb zelfde Monthly maar één keer gedaan, puur om Civ6 goedkoop te krijgen. Wel, Firaxis hebben er goed aan gedaan in die bundle te gaan, want ik heb uiteindelijk de uitbreiding er ook bij gekocht.

Liege, liege, liegebeest!

• grote_oever
En weer een nieuwe maand, dus weer een unlock:

NIeuwe unlocks:

Metal Gear Solid V

City Skyline

• RyuuPro
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09:41

RyuuPro

That Damn Fly

Kopen mensen deze Monthly straks voor Cities: Skylines, komen ze erachter dat je nog eens 75 euro aan DLC mag uitgeven als je alle functies wil hebben.

Kaze Ni Nare

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Nou die DLC voegt niet zoveel toe, de basisgame is al meer dan prima.

Vetten zijn gezond. Eet meer vetten en minder koolhydraten.

• grote_oever
RyuuPro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:10:
[...]

Kopen mensen deze Monthly straks voor Cities: Skylines, komen ze erachter dat je nog eens 75 euro aan DLC mag uitgeven als je alle functies wil hebben.
Zelf speel ik hem zonder dlc, maar snap wat je bedoelt. Game is prima zonder dlc te spelen, maar vermoed dat ze hopen de dlc hiermee een boost te geven.

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17-02 23:06

The Chosen One

Zie signature!

https://www.humblebundle....D=&utm_content=hero_image

1. 12 maanden voor '$99.00'.

2. Iemand enig idee of je dat naar jezelf kunt giften met een lopend jaar subscription?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Arunia
Ik heb hem net stop gezet. Had hem een klein half jaar. Er zitten wel interessante dingen bij maar heb geen tijd om veel te spelen.

Arunia wijzigde deze reactie 09-12-2018 20:15 (40%)

• grote_oever
NIeuwe jaar en een nieuwe maand, dus daarom ook een nieuwe humble montly :)

met paar opmerkelijke spellen, zoals Roombo:

Voor aankomende maand ook een paar mooie early unlocks, namelijk:

yakuza zero

The Division

Trailer die niet aansluit op de echte ingame beelden:

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 09:55
Balen van de unlocks, Yakuza 0 heb ik al en The Division trekt me totaal niet. Kijken of ik deze ergens kan traden of anders toch een maand op pauze.

Gifts for Tweakers | Groupstats

• grote_oever
Sempy schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:24:
Balen van de unlocks, Yakuza 0 heb ik al en The Division trekt me totaal niet. Kijken of ik deze ergens kan traden of anders toch een maand op pauze.
Ik heb voor aankomende maand gepauzeerd, want vorige maand trok me niet heel erg. Ik zit te twijfelen of ik het wel doe, want het is bij mij net andersom. Yakuza 0 trekt me niet, maar heb wel veel interesse in The Division. Enige nadeel is dat over een maand The Division 2 uitkomt en ik me afvraag of het de laatste maand wel waard is.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Niet de meeste bekende games maar zitten stel mooie juweeltjes bij deze maand.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• grote_oever
The Chosen One schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 22:31:
Niet de meeste bekende games maar zitten stel mooie juweeltjes bij deze maand.
Je bedoelt afgelopen maand? Deze is inderdaad een beetje matig. Ben blij in iedergeval dat ik gepauseerd heb. Volgens mij zijn de games wel goed, maar niet helemaal mij stijl.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

grote_oever schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:28:
[...]

Je bedoelt afgelopen maand? Deze is inderdaad een beetje matig. Ben blij in iedergeval dat ik gepauseerd heb. Volgens mij zijn de games wel goed, maar niet helemaal mij stijl.
Deze maand. QUBE is mooie game, Sundered mooie stijl, Wizard of Legend stond al tijd op me wishlist, JC3 is meer dan prima, Project Cars is alleen niet voor mij (gok ik).

Ik denk juist dat ik elke maand lid ga blijven voor een lange tijd en juist minder games op Steam ga kopen. Zie zoveel games die langsgekomen zijn welke ik op Steam (al dan niet voor 66-75% korting) gekocht heb (ooit) een keer. Als ik lang genoeg lid blijf komen die games ook allemaal wel langs lijkt me.

• Sir_Lion
  • Registratie: juli 2015
  • Nu online
Ik heb doorgaans ook niet veel met de meeste games die ze aanbieden. Afgelopen half jaar veel monthly's geskipped door te pauzeren. Soms komen er wel echt leuke games langs, dus die haal ik dan wel. Is voor mij doorgaans een perfecte manier om aan games te komen. Doorgaans heb ik al niet veel tijd om spellen te spelen, maar op deze manier heb ik vaak toch een excuus om wat te doen.

• grote_oever
The Chosen One schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 18:10:
[...]

Deze maand. QUBE is mooie game, Sundered mooie stijl, Wizard of Legend stond al tijd op me wishlist, JC3 is meer dan prima, Project Cars is alleen niet voor mij (gok ik).

Ik denk juist dat ik elke maand lid ga blijven voor een lange tijd en juist minder games op Steam ga kopen. Zie zoveel games die langsgekomen zijn welke ik op Steam (al dan niet voor 66-75% korting) gekocht heb (ooit) een keer. Als ik lang genoeg lid blijf komen die games ook allemaal wel langs lijkt me.
Sorry, las je bericht verkeerd. Qube ken ik dan weer niet en de rest is dan niet helemaal mijn stijl.

Er was recentelijk wel een aanbieding van 99 dollar voor 1 jaar. Volgens mij is deze nu niet meer actief.

• Sempy
Extra unlock voor de komende bundle: Rapture Rejects. Vreemde keuze, lijkt me niet echt een game om extra kopers over de streep te trekken.

• grote_oever
Nu ook "The Division" addon toegevoegd. Zelf weet ik te weinig van de game, maar lijkt me dat er nog meerdere expansions zijn. Op zich wel zo eerlijk, want zou vervelend zijn dat mensen nu addons gingen kopen die daarna na de unlock erbij zaten.

• grote_oever
Nieuwe maand, nieuwe unlocks. Afgelopen maand en aankomende unlocks vallen voor mij behoorlijk tegen:

Afgelopen maand:

Sniper Elite 3
Rock of Ages 2: Bigger & Boulder
Full Metal Furies
Aaero
Bleed 2
Super Daryl Deluxe

Unlocks afgelopen maand die al bekend waren:
The Division + Survival DLC
Yakuza 0
Rapture Rejects

Early unlocks aankomende maand:
Warhammer: Vermintide II
Cultist Simulator
Earth Defense Force 4.1

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Alle DLC van Division 1 met 90% kortin. Leuk, die had ik allemaal 2 weken geleden al gekocht.
Begint beetje patroon te worden dat je een spel krijgt met sloot dlc, die je er dan nog bij kan/moet kopen...

Komende maand vind ik helemaal butt, spreek me totaal niet aan. Is er ook een optie om de maand te pauzeren? of moet je dan gewoon je abbo stop zetten?

BattleNetTag: Spud#2543 :|: Bethesda.net & Steam Nick: TepelStreeltje

• Sempy
TepelStreeltje schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 08:51:

Komende maand vind ik helemaal butt, spreek me totaal niet aan. Is er ook een optie om de maand te pauzeren? of moet je dan gewoon je abbo stop zetten?
Je kan gewoon pauzeren. Check wel of er idd niet wordt afgeschreven, dat schijnt regelmatig mis te gaan.

Ben zelf wel tevreden met de bundle van afgelopen maand, mede doordat ik Yakuza 0 voor een mooie prijs heb kunnen slijten, had de game al. Aaero en Rock of ages 2 lijken me wel leuke inlocks, net als het enige deel van de Sniper-serie dat ik nog mistte.

Unlocks deze maand twijfel ik nog over. EDF is denk ik wel leuk om samen met mijn zoontje te spelen. Cultist Simulator schijnt eens iets heel anders te zijn, al is het wel in de categorie dat je het haat of er verliefd op wordt. Vermentide 2 trekt me niet, maar met een beetje geluk wel te verkopen of ruilen.

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True