Toon posts:

Graphic troubles!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moet voor een kennis zijn compu nakijken. Het is een Athlon 750 op FIC SD11 mobo met een ASUS 6600 Gkracht. 300watt voeding.
Problemos:
1: Sandra geeft aan dat AGP 1x is ingeschakeld ipv 2x
2: Tijdens Q3, 3dmark 2000 en andere games lijkt het wel of de texturen niet snel genoeg gerenderd worden "een flitsend beeld"
3: Tijdens DVD filmpje gluren of een rolling demo van Imperium Galactica 2 is er niets aan de hand.
Ik heb al andere drivers geinstalled en met de V-sync zitten pielen maar nix helpt.
Who got the answers?

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Hmmm, geen idee...staat je arperture size in je bios wel groot genoeg? 128Mb ofzo...

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb ook al met de aperture size gespeeld, helpt niet....

Verwijderd

Met de nieuwste VIA 4.02 AGP driver had ik ineens weer AGP2x ipv AGP1x en Sideband support (maar ik heb een mobo met VIA northbridge), dus 't wil ook nog wel eens niet aan de video- maar aan de AGP-drivers liggen.
Er schijnt wat gerommeld te worden met de Detonator drivers en AGP, probeer de nieuwste drivers (5.16 en 5.22) eens, en de registry hacks voor het enablen van AGP2x etc.

Die FIC11 heeft een AMD northbridge en een VIA southbridge, weet je zeker dat je wel alle goede drivers hebt geinstalleerd?

(AMD AGP-drivers, de overige drivers van VIA, zoals IDE Busmaster, Chipset/Powermanagement, USB, etc).

De problemen bij Q3 etc kunnen ook niet echt aan AGP1x liggen, want zoveel invloed heeft dat nu ook weer niet.
Klinkt inderdaad toch als een VSync probleem, kijk zowel bij de driver-instellingen (OpenGL!) als in Q3 zelf, en probeer anders eens of het aanzetten van Triple Buffering helpt.

Verwijderd

Topicstarter
denk dat de kaart brak. Mijn creative Gforce in de FIC bak = perfect! (blijft wel op AGP 1x)
Asus in mijn Abit bak = zelfde problemen.