Verwijderd
Ik heb er 1 bij Informatique besteld, maar daar zit ik ook al een tijdje op te wachten...
Ja, gewoon de winkels in de pricewatch afbellen die de ixus verkopen.
Er is zelfs een aparte thread voor de batterijen. Dus... stel gelijk even de prijzen bij wil je?
Er is zelfs een aparte thread voor de batterijen. Dus... stel gelijk even de prijzen bij wil je?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
hoeveel mem heb je nu,
alex is net weer terug van rusland.
laat me ook ff weten waar je goedkoop zo'n batterij vandaan haalt, ik wil er ook nog een extra
alex is net weer terug van rusland.
laat me ook ff weten waar je goedkoop zo'n batterij vandaan haalt, ik wil er ook nog een extra
soepkip:
64, helaas veel te vroeg gekocht en dus te duur gekocht
Helaas, ik ben ook slachtoffer... kon voor 50 piek minder krijgen... op dezelfde dagOp woensdag 18 juli 2001 17:02 schreef DeFeCt het volgende:
soepkip:
En? Heb je al wat accu's kunnen vinden? En... heb je de pricewatch bijgesteld?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
dat bedoellen DeFeCt en ik niet helemaal,Op woensdag 18 juli 2001 19:08 schreef athlonkmf het volgende:
Helaas, ik ben ook slachtoffer... kon voor 50 piek minder krijgen... op dezelfde dag
Een russische collega koopt ze voor de helft van de prijs daar, alleen DeFeCt had al in nederland gekocht
Ikke niet, heb er ook 128 mb in
De laatste keer kon ik het goedkoper in de pricewatch vinden dan bij Alex...Op donderdag 19 juli 2001 09:54 schreef soepkip het volgende:
[..]
Een russische collega koopt ze voor de helft van de prijs daar
En het voordeel is dat je niet zo ver hoeft te rijden als er iets aan mankeert
Maar * DeFeCt was eigenwijs en keek niet in de pricewatch en ging daar de locale fotowinkel en gaf fl 200,- te veel uit.
[edit]
Leuk zo communiceren, gaat sneller dan ICQ door een vuurmuur
kom je vrijdag ook
ja, om 15:00 uur
Accu bestellen voor een Digital Ixus? Ik zou dan wel voor een vet lage prijs gaan want als je alleen zo'n accu bestelt, betaal je relatief veel verzendkosten. Ik heb gewoon een accu gekocht bij de Combi in Zwolle... daar kostie 129 gulden....Op woensdag 18 juli 2001 14:01 schreef DeFeCt het volgende:
Hoi,
Ik heb een beetje rondgevraagd maar nergens hadden ze een extra accu te koop voor een ixus... "joah dan moeten die bestellen..."
Aangezien ik snel op vakantie ga ben ik opzoek naar een winkel waar ze gewoon op voorraad leverbaar zijn.
Iemand tips ?
Ik heb ze goedkoper gezien op internet in pricewatches... alleen de laagste prijs (57 gulden) is dus mooi NIET te vinden....
Je kan ze ook bij Dixons kopen... betaal je alleen wel 70 gulden meer om door een stel onwetende eikels te worden geholpen... daar issie 199 gulden....
Pagina: 1