Artikel review S9 en s9 plus -> geen Bluetooth RSAP

Pagina: 1
Acties:
  • 845 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastienbo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 15:32
Artikel:
reviews: Samsung Galaxy S9 en S9+ - Hetzelfde, maar dan beter

Beste,

Betreffende het review, zou ik er wel bij vermelden dat de S9 en S9 plus de eerste galaxy toestellen zijn die geen RSAP bluetooth profiel meer hebben. Je kan ze dus niet meer gebruiken voor je auto te voorzien van Internet, dat is een zeer belangrijk gegeven bij zulke dure gsm .
Ik had het niet gezien in jullie artikel, dus nu moet ik mijn S9 morgen terug gaan brengen omdat ze niet met de wagen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Beste werkt om even de auteur te taggen, dus @WoutF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:34

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb een opmerking erbij geplaatst op de pagina over hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Om een of andere reden werkt RSAP wel op de single SIM versie maar niet op de dual SIM versie. Wellicht info die daar nog aan toegevoegd kan worden.

Edit: ik zie dat dat in de review er ook bij staat, eerst lezen dan posten... Het is trouwens niet zo dat dit het eerste Galaxy toestel is die het niet ondersteund. De S8 duo's, note 8 duos etc. Ondersteunen het ook niet.

[ Voor 44% gewijzigd door CyberJohn op 04-08-2018 08:36 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• M. Leliveld
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-09-2018
Ik lees op Tweakers iets heel engs over het niet ondersteunen van de Bluetooth verbinding in de auto? Hoe zit dit precies? Stel ik koop de S9 en ik doe zowel de Sim van mijn werk telefoon erin als die van mijn prive, heb ik dan inderdaad dit probleem? Dan zou ik immers op beide mobiele nummers niet meer de ingebouwde BlueTooth verbinding kunnen maken met de auto en ben ik dus ook niet meer Handsfree bereikbaar onder het rijden op beide nummers?. Het gaat hem hier puur om bellen dus meer niet. Dit zou echt een zeer hekel punt zijn om de S9 aan te schaffen? En wat ik hier lees heeft de S8 dit probleem dan ook?
...
Ik rij een Mitsubishi Outlander uit 2007 en kon altijd bellen met de S7.
:|

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit kun je beter even in het S9-topic vragen. Dit forum is voor feedback aan de redactie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.