Mijn vader heeft zijn Z3 Compact laten vallen en het scherm/touchscreen werkt niet meer. Gezien het vervangen al snel €100 kost en ik geen spul thuis heb om het zelf te doen (plastic picks/pryers, heat gun), is het tijd voor een nieuwe telefoon voor hem.
Ik zoek een?/Wat is je budget?
Android-smartphone tussen de €150 en de €250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nieuwtjes te lezen, foto's te maken, appen. Doorsnee gebruik, om zo maar te zeggen.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Hij is geen grootverbruiker, maar het zou fijn zijn als de batterij (op stand-by) lang mee gaat. Een groot scherm is ook fijn om af en toe video chat te kunnen doen. Een grippy telefoon (of hoesje!) zou zeer fijn zijn, de Z3 Compact is namelijk door de gladheid kapot gevallen
Graag heeft hij geen Chinees merk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te denken aan de volgende apparaten:
pricewatch: Nokia 6 (2018) 3GB ram, 32GB opslag Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart
En eigenlijk alles tussen de 150 en de 250 euro op de PW: categorie: Smartphones
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij zijn de telefoons de afgelopen twee jaren behoorlijk prima. Met 16GB ruimte kom je volgens mij al wel snel te kort, maar op SoC gebied lijkt alles prima nog vele jaren mee te kunnen gaan. Naar welke andere opties zou ik kunnen kijken?
Ik zoek een?/Wat is je budget?
Android-smartphone tussen de €150 en de €250.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nieuwtjes te lezen, foto's te maken, appen. Doorsnee gebruik, om zo maar te zeggen.
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Hij is geen grootverbruiker, maar het zou fijn zijn als de batterij (op stand-by) lang mee gaat. Een groot scherm is ook fijn om af en toe video chat te kunnen doen. Een grippy telefoon (of hoesje!) zou zeer fijn zijn, de Z3 Compact is namelijk door de gladheid kapot gevallen
Graag heeft hij geen Chinees merk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit te denken aan de volgende apparaten:
pricewatch: Nokia 6 (2018) 3GB ram, 32GB opslag Zwart
pricewatch: Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart
En eigenlijk alles tussen de 150 en de 250 euro op de PW: categorie: Smartphones
Welke vragen heb je hier nog over?
Volgens mij zijn de telefoons de afgelopen twee jaren behoorlijk prima. Met 16GB ruimte kom je volgens mij al wel snel te kort, maar op SoC gebied lijkt alles prima nog vele jaren mee te kunnen gaan. Naar welke andere opties zou ik kunnen kijken?