Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BlueScreens met bericht Memory_Management

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje al ervaar ik crashes met het bericht op het bluescreen ''Memory_Management''. Dit gebeurt eigenlijk bijna altijd tijdens het gamen. Ook krijg ik crashes in mijn games (Overwatch, Islands of Nyne), voorheen kreeg ik geen crashes tijdens het spelen van Overwatch maar sinds een paar weken/maanden crasht de game om de zoveel tijd en soms krijg ik zelfs een bluescreen met dus de ''Memory_Management'' code.
-----

Ik maak gebruik van:

-Windows 10 Pro 64bit
-Intel Core i5-6600 @3.30GHz (4CPUs)
-Memory: 16GB RAM (Kingston HYPER X Fury)
-NVIDIA Geforce GTX 1070
-8GB VRAM
---

Ik heb een clean install gedaan, ik gebruik nog steeds Windows 10 pro 64bit, ik dacht eerst dat dit het zou fixen, maar nee, ik krijg nog steeds crashes, het lijkt zelf erger dan eerst.

Ook heb ik bluescreenview geïnstalleerd wat het volgende weergeeft.
https://imgur.com/a/rd0UlTk

Ik heb geen idee wat dat allemaal betekend en ik heb dit probleem al een hele tijd. Ik heb al heel wat artikelen online opgezocht maar dat heeft niet geholpen, ook omdat dit volgens mij een specifiek probleem is.

Wel denk ik dat het hardware gerelateerd is vanwege de clean install. Mijn USB apparaten flippen ook nog wel eens waardoor ik constant een bericht krijg dat de device is aangesloten, los, aangesloten, etc. Dat ''Usb aangesloten'' geluid wordt mij dan ook aan het hoofd gespamt. Geen idee of het relevant is maar ik dacht ik zet het erbij.

Iemand enig idee?

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Tijd voor een nachtje memtest86+ draaien. Zal waarschijnlijk een kapoet stickje RAM zijn.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold