Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop +/- €500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MrGreen1950
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-02-2019
Ha allen,

Zoals verwacht ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Omdat ik er zelf niet zo heel erg veel verstand van heb zou ik graag wat advies willen.

Ik ben op zoek naar een laptop voor standaard huis, tuin en keuken gebruik. Ik studeer nog en zal er voor mijn studie vooral opdrachten op moeten verwerken, waarbij ik graag Microsoft office wil. Daarnaast zal ik er wat films op kijken enzo. Ik game ook weleens wat maar dat heeft geen prioriteit. Ik hoef dus geen game-laptop.

Het budget ligt rond de €500,-.

De laptop zal niet veel reizen, en ik heb geen merkvoorkeuren.

Ik wil graag dat de laptop een aantal jaar mee kan en normaal blijft functioneren. Nu heb ik echt een oudje die heel erg traag is (opstarten van internet duurt min 1 minuut, en gamen alleen mogelijk in allerlaagste kwaliteit en zelfs dan traag). Om gewoon een beetje normaal te kunnen werken en gamen leek het me prettig om minimaal een Core i5 processor te hebben?
Daarnaast is het een vereiste dat het 5GHz ondersteuning heeft.

Nou, heel wat eisen dus en weinig verstand van zaken 8)7 . Ik hoop dat ik een beetje wat richting kan krijgen? Is het bijvoorbeeld zo dat ik erg op de processor moet letten, of kun je beter een mindere processor hebben maar dat alles beter in balans is?

Zelf een aantal opties die ik gezien had zijn:
pricewatch: Medion Akoya S6425-i5-256F8 (NL, QWERTY)
pricewatch: Lenovo IdeaPad 320-15IKBN (80XL025NMH) Zilver
pricewatch: Acer Aspire ES1-572-52JW

Wie helpt mij verder?

Groeten,

Mr. Green

Alle reacties

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 20:29

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

De Medion lijkt op papier de beste te zijn, de Acer valt eigenlijk af (1366x768 + trage HDD = ouderwets).

Wat je wilt om een beetje fijn ermee te kunnen blijven werken is een 1920x1080 resolutie, een SDD en bijvoorkeur 8GB werkgeheugen. Daarmee kun je in ieder geval een paar jaar vooruit.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

• MrGreen1950
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-02-2019
Bedankt voor de reactie!
De bestelling loopt :-)