Scaling-bug in Edge?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 13:09
Het lijkt erop dat de nieuwste versie van Edge (Windows 10, build 17728) niet lekker samenwerkt met tweakers.net.

Oa de frontpage wordt niet gecentreerd geopend maar staat links, en sommige knoppen in de titelbalk (user account dropdown) reageren niet.

Als je op ctrl-+ drukt en daarna crtl-- (inzoomen / uitzoomen) dan is de layout van de pagina weer goed en reageren de knoppen weer goed.

Alle reacties

• Henk Poley
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-11 11:40
Loop hier ook tegenaan op Microsoft Edge.

Als de 'mobiele menu balk' (smaller scherm) te zien is dan werkt het gebruikers menu waar je reacties op je commentaar binnen krijgt niet, maar ook het 'hamburger menu' aan de linkerkant werkt niet.

Daarnaast is het een beetje inconsistent wanneer je nou het 'mobiele' menu en het 'desktop' menu ziet. Als je op en neer scrollt verandert het nog wel eens.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vooralsnog geen issues geconstateerd; EDGE 42 op Android 8. In ieder geval niet het issue wat @Henk Poley aangeeft met beide menu's.

@wind-rider is onderstaande wel/niet gecentreerd, volgens jou?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rL2BUltCwFeNMABlhR65BmNt/medium.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door MAX3400 op 07-09-2018 07:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Hier ook EDGE op mijn Nokia 6 Android 8.1.0 en ook geen problemen gelukkig.

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 13:09
Ik has het over de desktopversie van Edge in de Insider build van windows 10, nite over android.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als het bij de Insider Build is van Windows, dan is het wachten op een update daar, want gegarandeerd dat er toch wel een aantal andere sites zijn die 'stuk' zijn gegaan hierdoor. Het is jammer dat het nu een issue is, maar voor browser engine bugs is er weinig te doen dan wachten op een update van de ontwikkelaar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Browser bugs
Pagina: 1