Op 17 juni 2018 heb ik de huur opgezegd van mijn woning.
Nu had in mijn huurovereenkomst staan dat ik 2 maanden opzegtermijn had..
Dit zou betekenen dat ik juli en augustus nog zou moeten betalen.
Het huis wordt door de eigenaar ondergebracht bij een vastgoed makelaar.
Deze heeft afgelopen maand (juli) meerdere bezichtigingen gepland gehad..
Tijdens een bezichtiging werd mij verteld dat ik het huis moest opleveren en sleutels inleveren per 1augustus.
Dit heb ik uiteraard braaf gedaan. Ik was uiteraard blij omdat ik er vanuit ging dat ik er vanaf was en dat een nieuwe huurder hadden gevonden..
Later ging ik contact opnemen met de eigenaar van het pand om mijn borg terug te vragen. Nu verwacht hij nog de maand augustus van mij.. wat ik niet eerlijk vind aangezien ik het huis al heb moeten opleveren en alle documenten ondertekend zijn.
Sta ik in mijn recht om deze maand niet te betalen? Aangezien ik niet meer in de woning kan?
Alvast bedankt!
...
Nu had in mijn huurovereenkomst staan dat ik 2 maanden opzegtermijn had..
Dit zou betekenen dat ik juli en augustus nog zou moeten betalen.
Het huis wordt door de eigenaar ondergebracht bij een vastgoed makelaar.
Deze heeft afgelopen maand (juli) meerdere bezichtigingen gepland gehad..
Tijdens een bezichtiging werd mij verteld dat ik het huis moest opleveren en sleutels inleveren per 1augustus.
Dit heb ik uiteraard braaf gedaan. Ik was uiteraard blij omdat ik er vanuit ging dat ik er vanaf was en dat een nieuwe huurder hadden gevonden..
Later ging ik contact opnemen met de eigenaar van het pand om mijn borg terug te vragen. Nu verwacht hij nog de maand augustus van mij.. wat ik niet eerlijk vind aangezien ik het huis al heb moeten opleveren en alle documenten ondertekend zijn.
Sta ik in mijn recht om deze maand niet te betalen? Aangezien ik niet meer in de woning kan?
Alvast bedankt!
...