Beste Tweakers,
Ik had nog een server over een HP Proliant ml350 G6 hier op heb ik windows server 2016 geïnstalleerd met dhcp rol en WDS, ik heb wds als standaard ingesteld (dus geen extra tweaking) er staat een "gecapturde" windows 10 image op en de 1803 boot.wim. De server heeft een nic team met 2 Gbit en cat 6 kabels naar een Gigabit switch (HP Procurve 1410-16G). In de server zitten een aantal sas schijven van 2.5' deze staan in een raid(zie plaatje voor de snelheid)
. Als ik een image deploy via de wds dan gaat dat (vind ik) niet zo heel rap, als ik kijk in task manager dan zie ik ook dat hij alles maar heel minimaal verbruikt en met name het netwerk die piekt dan maximaal op 300 mbit. De client heeft een gigabit verbinding met dezelfde switch de client heeft een ssd aanboord (Samsung evo 860 250GB) waar het word om geïnstalleerd. Ik weet niet zeker waar dit aan kan liggen. Ik zou liever willen zien dat die een volle gigabit pakt want de server is alleen voor wds en staat in een apart subnet.
Alvast Bedankt!
-Ruben
Ik had nog een server over een HP Proliant ml350 G6 hier op heb ik windows server 2016 geïnstalleerd met dhcp rol en WDS, ik heb wds als standaard ingesteld (dus geen extra tweaking) er staat een "gecapturde" windows 10 image op en de 1803 boot.wim. De server heeft een nic team met 2 Gbit en cat 6 kabels naar een Gigabit switch (HP Procurve 1410-16G). In de server zitten een aantal sas schijven van 2.5' deze staan in een raid(zie plaatje voor de snelheid)
Alvast Bedankt!
-Ruben