Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC voor werk

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Vraag

• Tom kw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09-2023
Hoi tweakers,

Ik heb even een lijstje gemaakt van componenten om een hele goedkope budget pc te bouwen voor simpel werk. Ik wou even hier een dubbel check doen of alle componenten goed zijn. https://gyazo.com/4d170be01727ef415aafa54e061af49f

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
DAA beleid
Waarom de vragen weghalen?

Maar goed:
Nee, geen goede build. Moederbord matched niet goed, RAM is wel wat karig, GPU.. is die nodig? Geen idee. Voeding te zwaar, geen SSD.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Als het voor heel simpel werk is, is misschien een apu van AMD te overwegen?
http://gpu.userbenchmark....yzen-iGPU/m77649vsm441833

De apu is goedkoper en twee keer zo snel als de GT 710. Maar als je het DAA beleid kan volgen, zou super zijn! Dan kennen wij je ook beter helpen

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 16:48

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Maak eerst eens een lijst die je in het topic neerzet en stel wat voor werk je wilt doen op het systeem. De vragen had je beter kunnen laten staan. Nu is het glazenbol werk

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Tom kw schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:28:
Hoi tweakers,

Ik heb even een lijstje gemaakt van componenten
Hallo, ik heb even een slotje gezet omdat we helaas niets kunnen met een oneliner en een printscreen van een extern winkelmandje.

Je krijgt automatisch een lijst met verplichte informatie te zien. Weghalen om ons maar te laten raden is geen goed idee. Leesvoer: DAA beleid.

[ Voor 43% gewijzigd door br00ky op 03-08-2018 12:00 ]

Dit topic is gesloten.