Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe desktop computer aangezien mijn huidige desktop meerdere verouderde onderdelen heeft. Upgraden zal bijna evenveel kosten als een geheel nieuwe computer.
- Met mijn computer wil ik voornamelijk gamen, maar ook programma's als Adobe Photoshop, Illustrator en Indesign gebruiken. Voor gamen wil ik op een 1440p resolutie gamen. Ik heb wel een 4k monitor maar de games die ik spele zijn grotendeels niet geoptimaliseerd voor 4k gaming.
- Qua prijs ben ik bereid rond de 2000 euro uit te geven. Ik heb al monitoren, toetsenbord, muis en headset. Zoek puur de computer zelf met mogelijk een mooie nieuwe behuizing.
Hier heb ik een lijstje met de onderdelen die ik momenteel op het oog heb:
Ik wil mogelijk mijn werkgeheugen uitbreiden naar 32gb door mijn 2x 8gb sticks van hetzelfde merk samen te voegen. Vandaar de extra slots op het moederbord.
- Ik heb verder geen voorkeur qua merk. Mijn doel voor de nieuwe computer is huidige games en nieuwe games de komende jaren zonder problemen in 60fps te spelen en verder kunnen werken met Adobe programma's voor mijn studie.
- Overklokken is niet een must maar wel zo fijn voor gaming.
- Hoor graag wat jullie van deze setup vinden en of er goedkopere alternatieven zijn met ongeveer hetzelfde resultaat.
- Met mijn computer wil ik voornamelijk gamen, maar ook programma's als Adobe Photoshop, Illustrator en Indesign gebruiken. Voor gamen wil ik op een 1440p resolutie gamen. Ik heb wel een 4k monitor maar de games die ik spele zijn grotendeels niet geoptimaliseerd voor 4k gaming.
- Qua prijs ben ik bereid rond de 2000 euro uit te geven. Ik heb al monitoren, toetsenbord, muis en headset. Zoek puur de computer zelf met mogelijk een mooie nieuwe behuizing.
Hier heb ik een lijstje met de onderdelen die ik momenteel op het oog heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
1 | MSI X299 Raider | € 185,- | € 185,- |
1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 840,99 | € 840,99 |
1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 119,90 | € 119,90 |
1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 83,30 | € 83,30 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
2 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/8 | € 120,99 | € 241,98 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.951,97 |
Ik wil mogelijk mijn werkgeheugen uitbreiden naar 32gb door mijn 2x 8gb sticks van hetzelfde merk samen te voegen. Vandaar de extra slots op het moederbord.
- Ik heb verder geen voorkeur qua merk. Mijn doel voor de nieuwe computer is huidige games en nieuwe games de komende jaren zonder problemen in 60fps te spelen en verder kunnen werken met Adobe programma's voor mijn studie.
- Overklokken is niet een must maar wel zo fijn voor gaming.
- Hoor graag wat jullie van deze setup vinden en of er goedkopere alternatieven zijn met ongeveer hetzelfde resultaat.
[ Voor 70% gewijzigd door Omegacybran op 03-08-2018 13:35 . Reden: eigen onderzoek ontbrak ]