Ik wil met name strategie games spelen. Ik weet dat deze games over het algemeen meer dan gemiddeld van de CPU vragen vergeleken met de GPU. Ik heb ook al een lijstje gemaakt, maar de totaalprijs vind ik zelf wel nog wat aan de hoge kant.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk strategy games spelen zoals de Total War Games, Hearts of Iron en Crusader Kings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 800-900 euro uitgeven voor alleen de systeem zelf, zonder rand apparatuur. Als het tenminste wel een beetje toekomst bestendig kan voor deze prijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, wil gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het systeem wel een beetje toekomst bestendig is, zodat ik toekomstige Total War Games ook nog zal kunnen spelen
Ga je overklokken?
Nu nog geen behoefte voor
Wat verwacht je van ons?
Ik heb erg weinig verstand van pc's, ben zelf een console gamer. Maar ik miste de laatste jaren de mogelijkheid om goede strategy games te spelen. Tips zijn altijd welkom. Ik kan binnen mijn vriendenkring wel hulp krijgen met het bouwen van de pc
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk strategy games spelen zoals de Total War Games, Hearts of Iron en Crusader Kings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 800-900 euro uitgeven voor alleen de systeem zelf, zonder rand apparatuur. Als het tenminste wel een beetje toekomst bestendig kan voor deze prijs
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, wil gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het systeem wel een beetje toekomst bestendig is, zodat ik toekomstige Total War Games ook nog zal kunnen spelen
Ga je overklokken?
Nu nog geen behoefte voor
Wat verwacht je van ons?
Ik heb erg weinig verstand van pc's, ben zelf een console gamer. Maar ik miste de laatste jaren de mogelijkheid om goede strategy games te spelen. Tips zijn altijd welkom. Ik kan binnen mijn vriendenkring wel hulp krijgen met het bouwen van de pc
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 214,- | € 214,- |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition 8GB | € 289,50 | € 289,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Corsair CX550M | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 907,44 | |
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2018 23:50 ]