Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Dit is niet zozeer feedback op een specifieke preview maar meer een idee voor de toekomst.

Nu is het bij previews zo dat er een (of twee?) mensen naar een event gaan om een game of product te testen en daar een artikeltje over geschreven wordt. Is het geen idee om de community hierin te betrekken? Nu zal dat niet altijd mogelijk zijn vanwege embargo's en dergelijke, maar zo nu en dan moet het wel mogelijk zijn toch?

Dus een dag, of twee dagen van tevoren een artikel met daarin dat Tweakers naar een preview-event gaat van product/game X, met de vraag wat de lezers graag willen weten. Daar worden wat vragen uitgepikt en uitgelicht in de desbetreffende preview.

Yay or nay?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58

WoutF

Hoofdredacteur
We doen natuurlijk altijd ons best om alle mogelijke vragen die spelen te beantwoorden in een preview ;) maar ik kan me inderdaad voorstellen dat dit niet altijd voor iedereen gebeurt. Heb je zelf voorbeelden van artikelen waar dit het geval is/was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Topicstarter
WoutF schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 09:37:
We doen natuurlijk altijd ons best om alle mogelijke vragen die spelen te beantwoorden in een preview ;) maar ik kan me inderdaad voorstellen dat dit niet altijd voor iedereen gebeurt. Heb je zelf voorbeelden van artikelen waar dit het geval is/was?
Ik heb niet perse een specifiek voorbeeld, maar als er nu vragen zijn worden ze beantwoord in de commentsectie. Echter lijkt het mij leuker om te zien dat bepaalde vragen uit de community uitgelicht worden in de preview zelf. Vragen waar je als previewer niet direct aan zou denken om uit te testen. Maar dat kan dus alleen wanneer je van tevoren weet waar je op moet letten.

Maar dan krijg je een stukje in de preview wat inhaakt op de community. Nu is het 'Tweakers previewt iets' en dan is het 'Tweakers previewt iets met input van de community'.

Het is dus geen kritiek op de huidige previews want die zijn prima as is, maar een idee om de community er wat meer bij te betrekken waar dat mogelijk is.

[ Voor 7% gewijzigd door SomerenV op 03-08-2018 13:22 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58

WoutF

Hoofdredacteur
Ok, snap je punt. Ik ga het hier eens in de groep gooien :) Heb je zelf ideeën over waar we die vragen het best zouden kunnen verzamelen? Social media is laagdrempelig, maar daar bereik je niet iedereen. Via de site bereik je mensen makkelijker, maar op drukke momenten zou je dan wel veel oproepjes zien waar niet iedereen behoefte aan heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

WoutF schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:06:
Ok, snap je punt. Ik ga het hier eens in de groep gooien :) Heb je zelf ideeën over waar we die vragen het best zouden kunnen verzamelen? Social media is laagdrempelig, maar daar bereik je niet iedereen. Via de site bereik je mensen makkelijker, maar op drukke momenten zou je dan wel veel oproepjes zien waar niet iedereen behoefte aan heeft.
Wellicht een topic in het spielerij-subforum? Daar zit toch het wat actievere deel van de community.

Steam/Discord: Flimovic