Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1100671

Topicstarter
Ik heb een Huawei Y6 2017. Die wil ik vervangen door iets gelijkwaardigs, maar dan met OTG.

Wat mij bevalt aan de Huawei Y6 2017 is dat ik 2 simkaarten kan gebruiken en tegelijkertijd een micro SD kaart (128Gb) kan gebruiken. Maar ik mis OTG.
Ik ben een beetje moedeloos geworden van het zoeken. Het lukt nog wel om een een aantal modellen te vinden met OTG en dualsim, en waar ook een micro-sd kaart bij in kan, maar dat gaat dan bij alle modellen die ik tot nog toe heb bekeken ten koste van 1 van de simkaarten, wat ik niet wil.

Weet iemand welk model het allemaal kan, en wat niet meer kost dan nodig? Budget is niet per se een punt, maar ik wil niet meer uitgeven dan nodig. Ik ben een gebruiker die behalve het gemis van OTG volmaakt tevreden is met die Y6 2017.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:21
Misschien kun je eens anders naar je probleem kijken? Een telefoon met genoeg ruimte dat je zonder SD kaart kunt, en de keer dat het toch nodig is een SD kaart via een USB OTG adapter bekijken? Dan krijg je al meer keuze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1100671

Topicstarter
Daar ga ik eens even over nadenken. Zou best kunnen dat die benadering ook werkt. Bedankt voor het meedenken.