Home cinema Samsung HT-E5500 draadloos maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens362
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 21:57
Hoi ik vroeg mij af of iemand enig idee heeft hoe ik mijn achterste 2 speakers draadloos kan maken?

Ik ben in het bezit van een Samsung ht-e5500 en kabels zijn geen optie of er moet een goedkope lange goede kabelgoot zijn die je nauwelijks kan zien.

Ikzelf ben wel marmitek audio anywhere 220 tegenkomen op een youtube filmpje, maar verder heb ik niks gevonden.

Dus kan iemand mij advies geven of welk product ik kan kopen? Voor of draadloos of een goede lange kabelgoot die niet te duur is... en vrij ''onzichtbaar''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 15:36
Ik weet niet hoe je woont maar ik heb de kabels door de kruip ruimte getrokken.
Of eventueel achter een holle plint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 18:10
Ik heb zo'n Marmitek set gehad in mijn vorige huis, mijn ervaring ermee was waardeloos. De ontvanger en zender stonden nog geen 6 meter uit elkaar met geen grote objecten ertussen, in het begin was de ontvangst al matig tot slecht en binnen een maand werkte het ding helemaal niet meer. Daarna heb ik toch maar een kabel getrokken door een holle plint. Als het ook maar een beetje een optie is om een kabel te trekken zou ik vooral daar naar kijken maar een Marmitek kan ik je niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Of witte kabelgoot op het plafond achter de gordijnrails. Zie je vrijwel niks van.

Draadloos betekent hoe dan ook wat vertraging op je geluidssignaal. As je receiver er niet van huis uit geschikt voor is krijg je hoe dan ook verschillen in geluid tussen front en back en klinkt het nergens naar. Voor zover dat met dat setje uberhaupt al mogelijk was, want die alles in 1 dingen zijn meestal van discutabele kwaliteit en het eigenlijk net niet.
gaat dus om dit setje begrijp ik: pricewatch: Samsung HT-E5500
Laatst bekende prijs is op 1 december 2015 en was net geen 400 euro. Huidige dagwaarde dus max misschien 200 euro of minder. WIl je daar serieus onderhand de helft van de dagwaarde in gaan steken omdat je er nu (pas) achterkomt dat die kabels geen gezicht zijn? Of heeft er zich een verandering in de situatie voorgedaan dat je dit nu (ineens) wilt?

Sure, er zijn draadloze oplossingen hoor. Ik weet dat er een aantal alles in een setjes met draadloze rears zijn, of zijn geweest. Praatte je wel over een aanschaf van 800+ euro.
En verder heeft iedere zichzelf respecterende hifi fabrikant (Kef, Denon, B&O, etc) tegenwoordig wel iets draadloos. Maar dan betaal je voor een enkele draadloze speaker al meer dan jouw hele setje ooit gekost heeft, en dan moet je de receiver ook nog hebben om hem aan te kunnen sturen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)