Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (CS:GO en PUBG) op een 1440p 144hz monitor, maar ik wil ook graag proberen om te streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro voor de componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Asus MG279Q als monitor. Rest van de randapparatuur heb ik ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem van mijn dromen gaat niet lukken binnen mijn budget, maar zie mijn wenslijst voor wat ik voor ogen heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ben geen fanboy en hoef ook niet per se dat merk te hebben voor een component, maar ik blijf wel graag bij de bekendere merken met een goede naam.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau en energieverbruik moeten wel binnen redelijke grenzen blijven, maar ik heb dit niet concreet.
Ga je overklokken?
Ja, ik wil graag het maximale uit mijn systeem halen of in ieder geval die mogelijkheid hebben.
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback op mijn systeem of ik hiermee in ieder geval goed kan gamen op een 1440p monitor met minimaal 144 fps op lage settings. Voor PUBG is dat vereist vrees ik, maar ik speel sowieso op lage settings voor maximale fps. Mochten er vragen zijn over mijn keuzes dan licht ik die graag toe.
Edit:
pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold --> pricewatch: Corsair RM550x (2018)
Voornamelijk gamen (CS:GO en PUBG) op een 1440p 144hz monitor, maar ik wil ook graag proberen om te streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro voor de componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Asus MG279Q als monitor. Rest van de randapparatuur heb ik ook.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem van mijn dromen gaat niet lukken binnen mijn budget, maar zie mijn wenslijst voor wat ik voor ogen heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik ben geen fanboy en hoef ook niet per se dat merk te hebben voor een component, maar ik blijf wel graag bij de bekendere merken met een goede naam.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau en energieverbruik moeten wel binnen redelijke grenzen blijven, maar ik heb dit niet concreet.
Ga je overklokken?
Ja, ik wil graag het maximale uit mijn systeem halen of in ieder geval die mogelijkheid hebben.
Wat verwacht je van ons?
Graag feedback op mijn systeem of ik hiermee in ieder geval goed kan gamen op een 1440p monitor met minimaal 144 fps op lage settings. Voor PUBG is dat vereist vrees ik, maar ik speel sowieso op lage settings voor maximale fps. Mochten er vragen zijn over mijn keuzes dan licht ik die graag toe.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 565,- | € 565,- |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 161,95 | € 161,95 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.538,15 | |
Edit:
pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold --> pricewatch: Corsair RM550x (2018)
[ Voor 3% gewijzigd door RepheX op 03-08-2018 16:38 ]