Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC komt in mijn woonkamer te staan (dus onopvallend design en stil) en zal daar voor 70% gebruikt worden als HTPC (als plex server, en bekijken van streams op mijn TV via HDMI). De resterende 30% zal hij gebruikt worden voor gamen, met niet veeleisende games als World of Warcraft, Diablo, e.d. Eis is overigens wel dat deze games 100% vloeiend draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximum prijs, maar wil niet betalen voor zaken die me niets opleveren. 144hz voor WoW lijkt me overkill bijvoorbeeld. Het lijstje hieronder lijkt me een aardig uitgangspunt maar er grote voordelen te behalen zijn qua geluid/energieverbruik etc wil ik best wat extra betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD videokaart leek me slim vanwege freesync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
onopvallend design (zowel qua uiterlijk als qua grootte) en geluidsniveau zijn belangrijk aangezien de PC in mijn woonkamer staat. Warmteproductie (dus stroomverbruik) vind ik ook wel belangrijk, merk dat mijn pc op dit moment een redelijke kachel is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn er zaken die ik over het hoofd heb gezien en waar ik makkelijk winst kan halen
De PC komt in mijn woonkamer te staan (dus onopvallend design en stil) en zal daar voor 70% gebruikt worden als HTPC (als plex server, en bekijken van streams op mijn TV via HDMI). De resterende 30% zal hij gebruikt worden voor gamen, met niet veeleisende games als World of Warcraft, Diablo, e.d. Eis is overigens wel dat deze games 100% vloeiend draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen maximum prijs, maar wil niet betalen voor zaken die me niets opleveren. 144hz voor WoW lijkt me overkill bijvoorbeeld. Het lijstje hieronder lijkt me een aardig uitgangspunt maar er grote voordelen te behalen zijn qua geluid/energieverbruik etc wil ik best wat extra betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD videokaart leek me slim vanwege freesync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
onopvallend design (zowel qua uiterlijk als qua grootte) en geluidsniveau zijn belangrijk aangezien de PC in mijn woonkamer staat. Warmteproductie (dus stroomverbruik) vind ik ook wel belangrijk, merk dat mijn pc op dit moment een redelijke kachel is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn er zaken die ik over het hoofd heb gezien en waar ik makkelijk winst kan halen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 183,90 | € 183,90 |
| 1 | Gigabyte B360N WIFI (rev 1.0) | € 96,50 | € 96,50 |
| 1 | Gigabyte AORUS Radeon RX 580 8GB | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart | € 57,87 | € 57,87 |
| 1 | AOC Q3279VWF Zwart | € 191,16 | € 191,16 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 146,80 | € 146,80 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.207,98 | |